![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| Optisch Forum Optische en elektrische wijzigingen aan jouw scooter. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#72 (permalink) |
|
DE EMHAER BOY!
|
Vraagje
![]() Weet iemand of vergulden goedkoper zou zijn dan verchromen ? Want heb me laten vertellen dat het 1 a 2 stage's ligt voor het verchromen ![]() Want heb al naar 2 verchromers gebeld, maar die wisten duidelijk wat ik bedoelde maar die deden dat niet. Dus vraag het hier maar. Maar als een verguld onderdeel glimt wel minder volgens mij, althans op de foto lijkt dat zo. Want ik zit er overna te denken om me velgen te laten doen ![]() Dit bedoel ik met vergulden: ![]() ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#76 (permalink) |
|
mannelijke versie
|
Dat het minder blinkt is een beetje zo, maar de onderdelen die jij ziet kunnen veel meer blinken als je ze polijst van te voren, of in ieder geval, het oppervlak goed glad maakt.
Ik gok erop dat vergulden wel een tikkie duurder is. Ik denk dat een belletje naar Jos Dijkman antwoordt geeft op je vraag ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#84 (permalink) |
|
SBO'09
|
ik doe,
50-100-240-400-600-800-1000-1200-1500-2000 evt de 1e stappen weglaten als het oppervlak al goed glad is, daarna polijst ik het eerst met de dremel, met polijstpasta genaamd triomp, heb ik ooit eens op espower.nl gekocht en werkt prima, daarna polijst ik het met een doekje en nog wat pasta, en dan met een schoon doekje alles eraf poetsen en klaar , evt kan je er nog een keer met een doekje en wat pasta overheen gaan en dan uiteraard weer wegwrijven met een schoon doekje.eerst gebruikte ik altijd zo'n gele vaatdoek of een autopoetsdoek oid, maar nu doe ik het meestal met katoenen doekjes die ik van mijn stagebedrijf heb ![]() hoop dat je het nu snapt ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#85 (permalink) | |
|
Sniff my diff
|
Quote:
![]() __________________ |
|