![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| Optisch Forum Optische en elektrische wijzigingen aan jouw scooter. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#32 (permalink) | |
|
Senior Member
|
[quote=R&BK RICK;2540807]
Quote:
![]() Mijn velgje en vond em nog wel zo vet ![]() Hij is wel super afgedraait idd! Succes ermee den ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#35 (permalink) |
|
Gas Hoal'n
|
Eh Jordy,
Ik heb dit plaatje getest omdat hij bij mina soms ook nog wel is goed uit wou pakken, de resultaten hiervan weet ik eigelijk niet meer precies want het is alweer een jaar geleden dat ik het getest heb. Ik heb er iig niet mee gereden dus geheel postief zal het wel niet uitgepakt hebben, wel verlegde ik mijn powerband/of verlengde ik mijn powerband destijds dmv dit plaatje. Ik ben iig van plan om het op het nieuwe blok ook weer te gaan testen maar dan ook verschillende dikte's dit was 5mm __________________ |
|
|
|
|
#36 (permalink) |
|
R³-parts
|
wist niet dat er zo topic was wel koewl .. heb al aardig wat spul gemaakt voor mensen .. hier wat voor beelden
wat er zoal kan is frezen draaien lassen en alles wat er bij komt kijke ![]() citta hogedruk kop van 50 naar 70cc ![]() citta vliegwiel afgedraaid ![]() sonic kroonstuk met aerox buis.. ![]() inlaatjes pia ![]() stuur pen zip sp epc stuur ![]() bbs velgjes afdraaien(corrosie)/(schade) ![]() ![]() inlaat op maat ![]() ktm remschijf met adapter ![]() gefreeds carterkap ![]() achterveer staafje ![]() kvs reservouir (alu) ![]() voorwiel busjes ![]() ![]() rotor afdekplaat ![]() zip radiateur nieuwe koel kanalen gegeven ![]() wig/inlaat op maat ![]() slider kroonstuk met sr poten dmv bussen ![]() temp sensor ![]() fotos die nog komen sonic achterstaaf dubbel remsschijf systeem @ earox en nog veel meer !! ooi __________________ |
|
|
|
|
#41 (permalink) |
|
45.8KG 21.5HP 6.95s
|
Ja klopt, alleen die vorm zat er al in! Het lijkt alsof hij extreem uitgedraait is maar dat is niet zo omdat er al diepte in zit. De "spaken" die er normaal zitten om de plastic dop vast te houden zijn weggedraait (was gevaarlijke klus) en is er 1 mm meer diepte uit gehaalt en wat weggehaald uit de randen.
__________________ |
|
|
|
|
#44 (permalink) | |
|
EPC/RST
|
Quote:
verder is dit topic niet bedoelt voor dat soort vragen! __________________ |
|
|
|
|
|
#46 (permalink) |
|
R³-parts
|
vandaag veder gegaan met de velgen van wesley van het forum ...
op zijn sonic velgje komt een dubbel remsysteem !! aan pijde zijde zit een passing gedraaid zo dat alles net over elkaar heen past ik heb me zelf voor genomen bij het remsysteem een erg nouwe maat tollerantie te gebruiken dit omdat het toch remmen zijn !! en het moet gewoon goed zijn !! ook heb ik de gaten van de plaats van de originele schijf door en door geboord die worden morgen voorzien van schoefdraad. ook is aan 1 kant de adapter klaar voor de remschijf fotos post ik nog !! hier wat fotos ![]() ![]() __________________ |
|
|
|
|
#51 (permalink) |
|
R³-parts
|
indd op de velg rand en de slingering die er in kan zitten er uit tikken en meedraaiend center plaatsen
veder is aan een kant de adapter klaar zodat wesley aerox schijfjes kan monteren de andere kant doe ik in de loop vandeweek !! ook heeft een collega van mij een kelkje gemaakt !! kelk en carb komen van een kreidler125cc af dacht post hem even ![]() foto van de adapter !... ![]() kelk ![]() kelk nog keer ![]() __________________ |
|
|