![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| Optisch Forum Optische en elektrische wijzigingen aan jouw scooter. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#395 (permalink) |
|
Peugeot Tuning
|
Ik zal die voorkant een stuk naar beneden gooien, dit in combinatie met een kleinere achterveer. Zal hem een stuk vetter maken, en kun je er toch nog mee over straat
![]() En heb je nu een 12, 13'' velg voor en een 10'' achter ![]() zie dit overigens niet als afkraken hoor ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#396 (permalink) |
|
Registered User
|
Ja, achteraan 10" en vooraan 12", zo worden ze normaal geleverd.
En ik kan daar niet echt iets aan veranderen want ik heb het materiaal er niet voor en heb er nog nooit égt aan gesleuteld... Ik wil hem eigenlijk ook niet echt zwaar verlagen omdat ik dan meer zal moeten vertragen voor verhogingen etc. (denkik toch) Hij blijft wel voor dagelijks gebruik en ben ook niet van plan hem op te voeren. |
|
|
|
|
|
#399 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
Spuiten wil ik al lang doen ,maar kost zo veel om te laten spuiten en zelf kan ik het niet![]() |
|
|
|
|
|
|
#403 (permalink) | |
|
SBO'09
|
Quote:
je kan of de poten gewoon verder in het kroonstuk laten zakken en dezelfde stijfheid in je voorvork behouden, of je doet het op de moeilijke manier en zet de veren onder een grotere druk erin waardoor ook de binnenpoten verder naar binnen komen, hierdoor word hij én lager voor én je hebt stroevere vering wat je wegligging wel wat beter kan maken ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#404 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
Als ik de poten verder in het kroonstuk laat zakken, dan moet ik eigenlijk ook het deel dat er verder doorgezakt is, afzagen. Anders komt dat tegen m'n kappen. Of gewoon zo ver mogelijk laten zakken? merci'kes voor de hulp |
|
|
|
|