![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| Optisch Forum Optische en elektrische wijzigingen aan jouw scooter. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#633 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#637 (permalink) | |
|
Was Pd-tuning
|
Quote:
Spuitwerk vind ik voor een standaart scooter ook helemaal niet verkeerd, zilvergrijs met inkt/micca blauw erover ![]() Standaart is inderdaad ietsje krom, geen idee hoe het komt want moet er nog naar kijken. __________________ |
|
|
|
|
|
|
#645 (permalink) | |
|
|
Quote:
![]() achja jonge, je moest eens weten watvoor moeite en geld in dat klote ding heeft gekropen. ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#647 (permalink) |
|
Registered User
|
worden zip SP's nu gewoon weer volop geproduceert? dacht alleen die serie limitata? 100 stuks van naar NL, en daarna niet meer ofwel? deze dus: ![]() (is mijne btw) nu nieuw achterbandje erop na 4000 km heb nu michelin pilot city, rookt ziek veel met burnen en slijt niet onder je reet vandaan net als een ME-7-Teen maar kan dat omdat dat soft compound is ofzo slijt dat harder? bij burnen vlogen de stukje rubber gewoon om je orenen ben bezig met auto rbw 5 december afrijden, en langzaam blokje op bouwen met delta clutch mhr2000 21mm, recht spruit e13 filter en membraam ook anders weet nog neit ewelke c16 cilinder manston 70 replica, gilardoni evg 70 oid middeltourige 70 iig voor straat ![]() mooi ding ook die zip van hierboven __________________ Last edited by Reneej; 15-10-2008 at 22:10. |
|
|
|
|
|
#649 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
![]() k werk bij een scooterdealer en we kregen een mailtje binnen dat dit de laatste zip sp's zouden zijn met groot daaronder OP=OP zou me niks verbazen als hierna weer een versie komt ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#651 (permalink) | |
|
Alles is voor bassie
|
Quote:
.__________________ |
|
|
|
|
|
|
#654 (permalink) |
|
mannelijke versie
|
je hebt speciaal spul voor je banden niet uit te laten drogen en er mooi uit te laten zien, maar op die ik in mn handen had, stond; niet voor op motors en bromfietsen. Dat is wel balen dus, blijkbaar wordt je band daar aardig glad van, wat bij 2 wielers ernstigerere (
) gevolgen kan hebben dan bij 4 wielers__________________ |
|
|
|