![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| Optisch Forum Optische en elektrische wijzigingen aan jouw scooter. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#61 (permalink) |
|
Registered User
|
Ben net geslaagd voor me scooter theorie met 4 fout
Dat betekend dat ik binnekort mag gaan rijden op dit: ![]() Groeten ![]() EDIT: Vandaag mijn rijbewijs via een spoedaanvraag aangevraagd. Dat betekend dat ik morgen om 9 uur s'ochtends mijn rijbewijsje mag gaan ophalen en dan eindelijk rijden na die 8 maanden dat m'n scooter stond te wachten in de schuur! Nog één fototje erbij. ![]() Last edited by Ronald14; 26-06-2008 at 22:29. |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#84 (permalink) | |
|
Slider Invasie!
|
Quote:
Doe er aub niks aan! Gooi er een ander uitlaatje op nadat je hem netjes hebt ingereden. Maar geen sportstuur of weet ik het.... Echt zo'n vette uitvoering is dat he. Missschien alleen de binnenkappen hoogglans, maar echt GEEN sportstuur doen. Het is moeilijk in het begin maar naar 1,5 jaar besef je dat het echt veel mooier is ![]() (Ook zou ik die kleur code van die scooter wel eens willen weten....) __________________ |
|
|
|
|
|
|
#85 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#87 (permalink) |
|
DE EMHAER BOY!
|
Kiesler Underseat en Monoseat en voor de rest zo laten idd
![]() Dan even je achterspatbord weghalen en een Gilera ICE Spatbord er op maken, YSS 330 en hij is finito ![]() Ik zou het wel weten hoor, hihi. Vind die Rossi versie toch wel 1 van de mooiste Aeroxen die er tekoop zijn ![]() __________________ |
|
|
|