![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| Optisch Forum Optische en elektrische wijzigingen aan jouw scooter. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#94 (permalink) |
|
Slider Invasie!
|
Dat is waar. Maar ik zou geen sportstuur monteren. Wou ik toendertijd ook doen bij die van mijn zus. Maar ouders hebben mij tegengehouden. En maar goed ook. Nu absoluut geen spijt van gehad. Scooter houd veel meer zijn waarde vast, en het is nog handig ook .__________________ |
|
|
|
|
|
#95 (permalink) |
|
Registered User
|
Zou idd mijn straatsjeezer worden die andere
![]() Op school plaatsen zou nog best kunnen, maar wil het risico toch niet lopen... Dan zou ik al gauw naar een All-Risk verzekering moeten, en dan nog is de kans groot dat er wat mee gebeurd.. Is & blijft gewoon erg kwetsbaar voor dagelijks gebruik. En die verzekering is ook niet gratis ![]() Dus die voor sprintgebruik bouwen, en deze geile rox voor op straat xD__________________ |
|
|
|
|
|
#102 (permalink) | |
|
It's Me Bitchesss!!
|
Quote:
![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#110 (permalink) |
|
mannelijke versie
|
Idd, en hij heeft niet voor niets SR velgen, kiest die zelf voor. Vind beetje gierig om te zeggen dat je eigen velgen beter bij hem staan omdat je die te koop hebt (btw, je foto's doen t niet in je advertentie
)Mooie Beta, zou er niet te veel meer aan doen. Misschien origineel stuur weer terugplaatsen __________________ |
|
|
|
|
|
#115 (permalink) | |
|
Banned
|
Quote:
Gouden velgen zouden het plaatje gewoon afmaken. |
|