![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| Optisch Forum Optische en elektrische wijzigingen aan jouw scooter. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#122 (permalink) | |
|
|
Quote:
Fok strak ding ![]() __________________ Last edited by Sandor; 27-07-2008 at 01:26. |
|
|
|
|
|
|
#129 (permalink) |
|
SICK!
|
Mijn scootertjee
![]() Majaa nu ook weer naar de klote xD keerring druit geknalt + vario opengeschuurt.. Dus deze zomer ff lekker nieuw blokje opbouwen ![]() gwn nieuwe stage6 pro, malossi pijpje en nieuwe overbrening, Vario defect door kapotte rolletjes xD metaal drlangs geschraapt.. Fotows... Voor en achter,,: ![]() ![]() Last edited by RveRox!; 05-07-2008 at 12:21. |
|
|
|
|
|
#131 (permalink) |
|
SICK!
|
Keerring zelf was helemaal naar de klote ook,, en mede dankzij verneukte vario en een blok waar ik elke week aan moet sleutelen omdat dr wéér iets mis is (oude cilinder.. oude koppeling/vario/inlaat.. verroeste uitlaat..; besloten om nieuw blok op te bouwen
![]() En gelijk ook optisch een beurt te geven xD heb std voorlicht erin ge- polyesterd/plamuurt en nog meer plannen,, Maja, iig, Vandaar ![]() |
|
|
|
|
|
#135 (permalink) |
|
SICK!
|
klopt peet.. jij bnt diegene waarvan de scoot @ jos staat toch?..
of stond,, maargoed. Is een benelli velg, zit eronder omdat ik SD blok heb.. Bestaan (zover ik weet) geen Aerox SD velgen ![]() Maar zit eronder omdat ik deze voor tientje kon krijgen bij iemand. Tijdelijk dus, ik ga nu DD blok opbouwen, gelijk gepolijste aerox velgjes eronder... en dragspert.. Sorry hoor? naja nu beter dan? ![]() En sorry voor de grote foto's, nu verbetert! ![]() Last edited by RveRox!; 04-07-2008 at 22:04. |
|
|
|
|
|
#136 (permalink) | |
|
nooit alleen
|
Quote:
![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#138 (permalink) |
|
SICK!
|
Bedankt voor de info
![]() Maar word sowieso een DD blok vind ik mooier, vanwege remschijf/remklauw etc, + sneller en beter onderdelen qua rem voor te krijgen.. Ben nu namelijk al 4 weken (sinds 5 juni..) aan het wachten op een remhevel voor mijn remkabel? en nog steeds niet binnen.. Ondertussen dus al een boete gehad omdat ik geen achterrem had! Tijd voor verandering dus ![]() |
|
|
|