![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| Optisch Forum Optische en elektrische wijzigingen aan jouw scooter. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#421 (permalink) |
|
Paul-B
|
alsjeblieft niet
![]() ben blij als mijne weg is ![]() misschien dat ik binnekort nog een projectje begin met een oude versleten brommer ofzo, maar het mag niet al teveel geld kosten ![]() wil 2010 Crosser + auto kopuh ![]() __________________ |
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#431 (permalink) |
|
Registered User
|
mijn (nieuwe) trots
heb hem gratis gekrege..na een grondige opknapbeurt: ![]() ![]() maar ja als ik dacht aan mijn (ex) booster/bw's met bewerkte kappe wilde ik dit dus ook gaan doen (weeral) op mijn nieuwe trots..maar nu nog extremer..Dus binnekort moet de vers gespote kappen eraan gelove (deze week nog ) |
|
|
|
|
#442 (permalink) |
|
mannelijke versie
|
Zo, erg balen van die SR! Flinke klapper gehad zo te zien. Die voorvelg is vrij waardeloos, je zou eigenlijk nog meer spaken moeten wegfrezen zodat je er nog 1tje overhoud, en dan de scooter fotograferen met die ene spaak precies achter de voorvork, dan lijkt je wiel te zweven
Je zal er zelf ook wel aardig aan toe zijn denk ik?__________________ |
|
|
|
|
#446 (permalink) |
|
Registered User
|
ja
ik kwam uit een voorrangsweg en me juffrouw aardrijkskunde gaf me geen voorrang, ik had haar niet gezien en ben er opzij (deurstijl) opgeknald. Zei reed zelf met een opel corsa die 99% zeker total loss word verklaard, deurstijl , achteras en dak helemaal krom. Van de sr verwacht ik niet dat er nog veel goed van is, het blok hangt al scheef tegenover de rest , voorste wielas is krom , vork geplooid , alle ophangpunten van de kappen afgebroken , zelfs de steun onder de helmbak om die vanvoor vast te maken is afgebroken.Er is denk ik niets recht meer aan. Dus ja idd zwaar kut ![]() Oja 1 van de stopborden heb ik ook nog zelf "verbouwd" ![]() __________________ |
|
|
|
|
#447 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
__________________ |
|
|
|
|
|
#449 (permalink) |
|
Registered User
|
Valt mee , wel felle rugpijn en schaafwonden , hand ligt open (had gelukkig lederen handschoenen aan) nek geforceerd en iets heeft tege mijn knie geklopt dus die laat goed merken dat hij er nog aanhangt. Het ergste vind ik dat ik een jaar al me centen in die sr heb gestoken en dat het allemaal voor niks is geweest.
__________________ |
|
|
|
| Bookmarks |
| Thread Tools | |
|
|