![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| Optisch Forum Optische en elektrische wijzigingen aan jouw scooter. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#978 (permalink) |
|
Registered User
|
ehhh ik heb internet explorer en zie ook niks heur.....
Overigens vind ik die Achtervelg van Edwin (Kieslervelgie) met die uitgfreesde poten wel uber en die Vespa velgies op die zip, past dat gewoon ?? of moe je nog dingen aanpassen? behalve centreren etc etc .. __________________ |
|
|
|
|
#981 (permalink) |
|
Personal Motherator
|
De achterveer was van een CPI en paste voor geen meter, maarja wilde er geen geld in steken een week voordat de nieuwe eigenaar hem kwam ophalen
Had m beter kunnen houden, heerlijke scooter ![]() En mn Neo's. 300 euro, koopje, alles deed het nog perfect, was zelfs nog helemaal begrensd, 4000 op de teller ![]() ps die handvaten zaten er al op Last edited by Lodewijk; 12-02-2010 at 23:05. |
|
|
|
|
#984 (permalink) |
|
Senior Member
|
wou eerst ook voor neo's gaan omdat je zoveel ruimte op dat ding hebt (koffer vlakke voetplaat) vind alleen het tellertje wat kinderlijk
mijn nelli ![]() wie goed kijkt ziet dat hij al een keer gecrashed is. had hem net2maand en er rijd een auto schuin achter me op :/ die wou een straat indraaien die ik net kruisste ik vlieg van mn scooter af en die vliegt recht op een auto af die de straat net uitkwam. (scooter pertotall en ik mn voet gebroken) rijd er nu al lekker 3jaar zo op Last edited by Lodewijk; 13-02-2010 at 17:17. Reason: IR-tags ipv IMG-tags |
|
|
|
|
#985 (permalink) |
|
Senior Member
|
@ lodewijk , heb je weleens gekeken of de vorkpoten en/of het kroonstuk niet krom waren?
Malaguti zit met het wiel vaak wel dicht bij de kap ,maar dit is wel heel dichtbij! die kleur heb ik btw vaker gezien , alleen was dat in 98/99 zo'n beetje ![]() firefoxjes zijn voor mij al weer ERRUG lang geleden ![]() __________________ |
|
|
|
|
#986 (permalink) |
|
Personal Motherator
|
Nooit naar gekeken eigenlijk, wel los gehad allemaal, het reed heerlijk en kon gewoon met losse handen dus ik ga er van uit van niet.. maar nee nooit naar gekeken. Het wiel zit niet zo dicht bij de kuip/kap hoor, die kap is hol dus hij loopt om het wiel heen zeg maar, daarom lijkt het op deze foto zo dicht op elkaar te zitten.
Die neo's was de onderkuip van vernaggeld maar dat zag niemand, en de uitlaat was omdat de originele nog begrensd was en dat wou ik zo laten voor de verkoop (die was zelfs nog redelijk zwart ipv bruin van de roest), en de handvaten tja het rijdt ook nog eens heel verrot zulke dingen kan ik je zeggen! Vooral met handschoenen aan |
|
|
|
| Bookmarks |
| Thread Tools | |
|
|