![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| Optisch Forum Optische en elektrische wijzigingen aan jouw scooter. |
![]() |
|
|
LinkBack (21) | Thread Tools |
|
|
#91 (permalink) | |
|
-
|
Quote:
. Dan aan de voorkant van de naad plamuur je het dicht en ga je net zo lang door met plamuren totdat de naad weg is . BOERI |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#94 (permalink) |
|
sd-tuning.nl
|
-Veeeeel weggooi kwasten aangezien je die maar 1 keer kan gebruiken.
tip (missch kan de topicstarter et ook ff in het beginpost zetten): koop een fles thinner (kost geen drol en kanje ooknog voor andere dingen gebruiken), en zet je kwast na gebruik direct daarin.. ik gebruik nogsteeds me 1e kwast en blijft het prima doen! en hoe duur die troep allemaal kost? ik had een blik met: glasvezelmatje hars verharder die was 7euro.. e dan kanje ook nog een mat erbij kopen (halfe 4kante meter) voor 5euro blik polyplamuur was iets van 11eu (500gram) dan komje al een heel end! __________________ |
|
|
|
|
#95 (permalink) | |
|
Aircooled
|
Quote:
__________________ |
|
|
|
|
|
#96 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
|
|
|
|
|
|
#97 (permalink) |
|
Ondergedoken
|
Heb net dus wat plamuur meegenomen om de gaten van me voorkap te vullen (Aerox)
Kan ik dit het beste doen: Eerst gaten vulspuiten met purschuim. Dan overtollige pur weg snijden schuren Dan met plamuur alles strak trekken en een bolling vormen Goed idee..? Bedankt alvast.. ![]() __________________ |
|
|
|
|
#98 (permalink) | |
|
¡Pura Vida!
|
Quote:
Maar je kan natuurlijk in plaats van pur ook gewoon gaas gebruiken en daar overheen polyesteren. Misschien is dat wel makkelijker....en het geeft minder troep! Mzzl....Marco |
|
|
|
|
|
#100 (permalink) |
|
Registered User
|
Heeft er iemand foto's hoe hij zijn monoseat en/of underseat aan zijn achterkappen heeft vast gemaakt (van aerox) dus niet zoals bij die ene neos zelf een monoseat maken maar gewoon een bestaande underseat en een bestaande monoseat aan de zijkappen maken
__________________ |
|
|
|
|
#104 (permalink) |
|
Registered User
|
Als je(ik neem nu ff als voorbeeld de gaten van een aerox) bijv in de voorkap van een aerox die 2 grote gaten helemaal dicht polyester en je heb het mooi afgewerkt enzo. Ken je dan daarna er nog wat uitfrezen ofzo of er gaten in boren? of breekt het dan allemaal snel af??????
__________________ |
|
|
|
|
#105 (permalink) | |
|
Koos oorlelloos
|
Quote:
__________________ |
|
|
|
|
|
#107 (permalink) |
|
Banned
|
ik heb vandaag ook gepolyesterd en geplamuurt en ik heb nu is voor de gein van die potten van albastine gekozen en moet je zeggen ik vind het lekkerder werken dan met die rot matjes je hoeft niks op maat te maken.heb helaas geen foto ervan maar werkt wel handiger vind ik
|
|
|
|
|
#113 (permalink) | |
|
ToetToet
|
Quote:
|
|
|
|
|
|
#114 (permalink) |
|
Registered User
|
nee hoe bdoel je dat niet meer glad worden,ik heb dat al vaak gehad,en dat maakt niks uit,je kwakt e toch plamuur overheen dat schuur je glad en dan is er nisk aan de hand.
Het word dan zeg maar ziets als op de foto,daar is het ook helemaal geplamuurd. ![]() |
|
|
|
|
#116 (permalink) |
|
320mm rempowah
|
Het ziet er niet echt uit alsof hij z'n hele kap grof heeft opgeschuurt en ontvet dus waarschijnlijk trek je het meeste polyester zo weer los nadat je er even een klein schroevendraaiertje tussen hebt gezet.
btw. ligt het nou aan mij of zitten er heel veel luchtbellen in? |
|
|
|
|
#117 (permalink) |
|
Registered User
|
nee deze kap is niet door mij gedaan,maar zo heeft mijn vorige er wel uitgezien,ik bedoel alleen te zeggen dat als er wat hars opzit dat het niet erg is omdat je er toch met plamuur overheen gaat.
En het is niet echt zwaar,ligt eraan hoeveel plamuur enz je er nog bij doet. Maar ik zou zeggen hou het maar een beetje in de gaten dan kan je zien hoe ik het plamuur ENZ. kijk hier maar eens The Gauloises Rox |
|
|
|
|
#119 (permalink) | |
|
Pino 4 shizzurrr
|
Quote:
is die niet van die optic speed rox dude...:S ciao.. |
|
|