![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| Optisch Forum Optische en elektrische wijzigingen aan jouw scooter. |
![]() |
|
|
LinkBack (21) | Thread Tools |
|
|
#133 (permalink) |
|
Registered User
|
er stond hier ergens dat je met een stuk emmer booskijkers kan maken bij een neos ik zou dit weleens goed uitgelegd willen hebben als het zou kunnen want zo handig ben ik niet.(bv. hoe je stuk emmer erop plakt of je dan moet polyesteren of wat) alvast bedankt
|
|
|
|
|
#136 (permalink) |
|
Registered User
|
ik heb de achterkant van me knipperlicht al dicht (dus de binnenkant)
nu heb ik daar nog een gat zitten van ongeveer 1 cm diep (of wat minder weet niet precies) kan ik dit nu gewoon dicht maken met plamuur? of andere manier om ut zoveel mogelijk te vullen en dna plamuur? |
|
|
|
|
#137 (permalink) | |
|
Aprilia RS 70
|
Quote:
Ik heb heel wat vierkante meters voor 2,50 (overblijfsel verpakking) ![]() En de rest daarzo was 1,50 per vierkante meter in alle grammen per meters. (albastine is al gouw 20,- per mē, word nml verkocht in verpakkingen van 0,5 mē voor 9,95) Hars met verharder 1 liter was iets van 8 Plamuur, halve kilo plus verharder kwam ook ongeveer op 8,0 En dan nog wat plamuur mesjes, en strijk zooi was een paar cent |
|
|
|
|
|
#138 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
bij grotere dingen kun je beter eerst wat karton dr in lijmen en dan volstouwe met plamuur __________________ |
|
|
|
|
|
#139 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
__________________ |
|
|
|
|
|
#140 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
iemand anders raakte me dit sterk af ik dacht ook al aan een stukje karton erin dannog 1 matje polyester erop en dan dicht stauwen met plammuuur en schuren |
|
|
|
|
|
#141 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
heb het zelf meerdere keren gedaan en levert helemaal geen problemen op! ga je gang succes dr mee __________________ |
|
|
|
|
|
#144 (permalink) | |
|
de RAAF
|
Quote:
__________________ |
|
|
|
|
|
#145 (permalink) |
|
DG Design
|
Ik heb even een vraagje, waar ik snel antwoord op hoop te krijgen.
Kheb net een speedfight 2 mono seat gekocht... bovenop deze kap zitten die soort gleuven... als ik deze eruit wil halen moet ik dan nog eerst een matje met hars vastmaken of kan ik gelijk met een dikke laag plamuur erover en dan schuren? hecht dit wel..? Eventueel foto's als je die nodig hebt om het te beantwoorden dan moet je het even zegge alvast bedankt laterzz ![]() __________________ |
|
|
|
|
#150 (permalink) |
|
Banned
|
veel mensen snappen het niet: gebruik zoveel mogenlijk matten, en zo weinig mogenlijk plamuur!!
je kunt het beste gewoon een matje extra er overheen doen, die je helemaal glad schuurt, en daarna spuit plamuur eroverheen! dat blijft veel lange mooi!! (en maak voor je zelf een deadline -over wanneer het af moet zijn- die nog ver weg ligt, want veel mensen bedenken 's avonds ''laat ik eens gaan polyesteren!'' en willen het de dag erna al aan hun vrienden laten zien!! tis alleen n tip he ) |
|
|
| Sponsored Links |