![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| Optisch Forum Optische en elektrische wijzigingen aan jouw scooter. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#123 (permalink) |
|
45.8KG 21.5HP 6.95s
|
Ik heb mijn koplamp anders dicht gemaakt. Het dichtmaken met pur ben ik niet zo'n fan van. Ik zou als ik jou was het werk aan de binnenkant weg halen en dan de koplamp van de buitenkant afplakken en van binnenuit matjes leggen, doe je dit goed heb je de vorm er bijna in een keer goed uit.
http://www.composietforum.nl/forum/i...;boardseen#new Zie hier hoe ik het bijvoorbeeld met mijn rooster heb gedaan ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#125 (permalink) |
|
APR Frame: 6.84 150m
|
Het is misschien ook een goed idee om uit karton een mal te snijden in de vorm van het gat van de lamp. De vorm in smeren met vaseline zo dat het niet op het karton hecht en dat matjes er over heen leggen en hars strijken zodat het in de goede vormen blijft. Dan als de hars uitgehard is er af halen en de vorm als het nodig is afwerken. Deze dan in het koplamp gat zetten en met matjes aan de kap vast maken ( moet je zelf even kijken wat het makkelijkste is).
Hoop dat je er wat aan hebt ![]() iig succes ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#126 (permalink) | |
|
45.8KG 21.5HP 6.95s
|
Quote:
Zo kun je het dus ook met je koplampen doen!Plaats anders een foto? __________________ |
|
|
|
|
|
|
#127 (permalink) |
|
Registered User
|
![]() heb geen betere pic edit: wat betaal je dan per mat van 1 m2 en hoe duur is dan zon pot met plamuur 1kg, een pot van 750gr ps 28 en 30 gr verharder ongeveer. (sorry voor al die vragen) __________________ Last edited by de papkarre; 15-08-2008 at 11:56. |
|
|
|
|
|
#128 (permalink) |
|
45.8KG 21.5HP 6.95s
|
Haha stuur polyservice een e-mail, dan krijg je de bestellijst. Prijzen weet ik niet uit mijn hoofd, maar zeker goedkoper als bijvoorbeeld de praxis.
Helaas begin ik mijn webshop pas over een paar weken ![]() Maar ik zou als ik jou was het volgende bestellen: 1 x m2 oppervlakte mat 25gram 2 x m2 glasvezelmat 225gram 1 x 100gr mek peroxyde (verharder) 1 liter polyester lamineer hars 500 gram polyester glasvezel plamuur 500 gram fijn plamuur 2 tubes B.P. pasta 1 x injectiespuit 2ML (voor het afmeten van de verharder) Kom je op totaal denk ik +- 25/30 euro, en dan komen er nog 10 euro aan verzend kosten bij. En wellicht wat mengbekers, handschoenen, koolstofmasker, plamuurmes, polyesterkwast, etc. Succes! __________________ |
|
|
|
|
|
#130 (permalink) |
|
Nacht Burgermeester
|
Quote:
Heeft iemand een Internet adres of mail adres (telefoonnummer) zodat ik contact met het bedrijf op kan nemen? Het gaat overigens over een compleet gesloten zitje (en tankcover) voor een Aprilia RS125 model '94>'99. De fiets moet het circuit op maar ik kan de kuipen zelf nergens vinden. Vandaar dat ik wil informeren hoeveel een custom made exemplaar moet gaan kosten. P.S. Overige bedrijven/goede beunhazen die de zelfde dienst kunnen leveren zijn ook welkom natuurlijk! __________________ |
|
|
|
|
|
#132 (permalink) | |
|
Slider Invasie!
|
Quote:
.Momenteel kan ik de site van L&M ook niet vinden. Lijkt wel of die er af is gehaald of zo... __________________ |
|
|
|
|
|
|
#138 (permalink) |
|
45.8KG 21.5HP 6.95s
|
Misschien helemaal geen slecht idee Daniël
![]() Maja.. of ik de 'nieuwe' L&M word weet ik nog niet.. Ik doe dit wel voor mijn plezier en naast mij bedrijf/werk/vrouwtje/etc heb ik er niet zoveel tijd meer voor en slaap ik al (te) weinig ![]() Maar om bijvoorbeeld een speciaal kappensetje te maken (zoals die van jou) maak ik graag tijd voor vrij ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#141 (permalink) |
|
Slider Invasie!
|
Als jij de plek waar de poly moet hechten goed opschuurt (korrel 60, 80) moet het goed hechten.
Je maakt het allemaal zo strak mogelijk met alleen polyster. Vervoglens smeer je er zo weinig mogelijk plamuur op. Plamuur is het gene wat het vaakst scheurt. Als je maar een heel klein laagje plamuur hebt is de kans op scheuren het minst. Als je het proces goed doet zal het niet zomaar scheuren. __________________ |
|
|
|
|
|
#145 (permalink) | |
|
|
Quote:
![]() __________________ |
|
|