![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| Optisch Forum Optische en elektrische wijzigingen aan jouw scooter. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink) |
|
Registered User
|
Ideëen om mijn slider optisch te tunen?
Hallo,
ik ben nieuw hier op dit forum en heb net een nieuwe slider gekocht waarvan ik al enkele onderdelen vervangen heb ( BCD voorkap, BCD valblokjes, BCD spatbordje, lexus achterlichtje). Ik wil mijn brommer echter niet motorisch tunen omdat dit niet mag van mijn ouders, vandaar dat ik mijn standaard setup behoud. Hebben jullie nog ideëen? Hier volgen enkele foto's (ze zijn van slechte kwaliteit omdat ik ze met mijn gsm genomen heb). ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#6 (permalink) |
|
Registered User
|
andere velgen (srsd velgen, booster 12" velgen, ...)
pinkers eraf spatbord eraf misschien ander kleurtje (wel ambetant op nieuwe scooter) zijstaander staat ook wel leuker vorkbenen polijsten/chromeren ... je kan zoveel doen hangt er vanaf wat je zelf wilt |
|
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
sbo 08 #243 22.8pk
|
kont omhoog voorvork inkorten
tnt bak eronder andere kleur buddy overtrekken (heb ook nog een mooie buddy ligge eventueel) sr sd velgen knipperlicht eraf m stuur met vooruitstaande clamp achterspatbord er af en plaatje bij je achterwiel ff voorbeeld van die tnt puntbak onder een slider ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#10 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
heb je daar problemen mee op verhogingen in de weg? (want mijn slider blijft wel voor dagelijks gebruik...) Ik vind het wel wat hebben maar vind alleen een kuipje in 2 delen van BCD, is die van TNT beter? Waar kan ik het best bestellen? (of 'gaan' kopen, ik woon in provincie antwerpen -> België) |
|
|
|
|
|
| Bookmarks |
| Tags |
| optisch yamaha slider |
| Thread Tools | |
|
|