![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| Optisch Forum Optische en elektrische wijzigingen aan jouw scooter. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink) |
|
Registered User
|
Lak schuurpapier in zuid limburg
Ik heb me achterkappen van me scooter al gespoten. Alleen pas de eerste laag.
Ik ben opzoek naar lak schuurpapier, waar vind ik dit in zuid-limburg bij welke winkel? Dun schuurpapier heb ik wel gevonden bij brezan in brunssum. Maar lak schuurpapier hebben ze niet. Waar haal ik dit vandaan omg. zuid-limburg? Ik kan het niet vinden, maar heb het wel nodig om een beetje meer vaart achter me scooter te zetten zodat ik eindelijk er gebruik van kan maken. |
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#9 (permalink) |
|
Registered User
|
Hey rik bedankt voor de info, zal eens even gaan kijken. Dus de gamma heeft het ook? Ik hoef er maar 1 of 2 te hebben.
edit: Waar ligt de overtoom in zuid-limburg? Overtoom International Nederland bv Elandlaan 2 3734 CP Den Dolder Postbus 2 3734 ZG Den Dolder Elke werkdag van 7:30 tot 18:00 kunt u met al uw bestellingen en vragen op 1 adres terecht. Voor algemene inlichtingen: Tel. : 030 229 62 11 Bestellen Voor een offerte, product informatie of zomaar een advies: bestel@overtoom.nl Tel. : 030 229 62 11 Fax : 030 229 41 73 Klantenservice Helpt u direct bij beschadigingen, reparaties, retouren of enig ander probleem met uw bestelling: service@overtoom.nl Tel. : 030 229 63 95 Fax : 030 229 41 73 Relatiebeheer Voor het doorgeven van wijzigingen in uw adresgegevens kunt u direct contact opnemen met: relatiebeheer@overtoom.nl Tel. : 030 229 62 56 Fax : 030 228 43 69 Webmaster Voor al uw opmerkingen en suggesties m.b.t. onze website: webmaster@overtoom.nl Routebeschrijving Een routebeschrijving naar ons kantoor en magazijn in Den Dolder Last edited by eurokit; 20-06-2008 at 15:17. |
|
|
|
|
#10 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
Ten eerste ik woon er pas vanaf 1 januari en ben hier niet opgegroeid. Ten tweede weet ik dat de meeste bouwmarkten het niet hebben. Ten derde, bij brezan in brunssum hebben ze alleen schuurvellen maar geen lak schuurpapier. Ten vierde, echt veel verfwinkels liggen hier niet, dus zou niet weten waar ik moet zoeken. |
|
|
|
|
|
#13 (permalink) |
|
|
Dat lak schuurpapier is geen echt schuurpapier.
Die dingen ga je wrs ook niet vinden in een normale zaak, je moet een speciaalzaak hebben, die oa 3M etc leveren... zal ff foto zoeken, dacht dat ik er eentje had met zo'n mat erop. onder de kap, rechts van de vierkante pot. __________________ Last edited by Sandor; 20-06-2008 at 16:57. |
|
|
|
|
#16 (permalink) | |
|
APR Frame: 6.84 150m
|
Quote:
![]() ![]() Hulde haha!ontopic: snap het probleem ook niet echt wat het probleem is.. als het maar goed glad is toch? ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#17 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
|
|
|
|
|
|
#18 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
Ik denk dat jij wel ervaring hebt met jezelf pijpen. Misschien is het wel je stoutste droom. Ga nou maar lekker in de zandbak jezelf pijpen. En douw maar lekker een pijpsleutel in je anus Laat me raden je bent 15... |
|
|
|
|
|
#21 (permalink) | ||
|
vallende hollander
|
Quote:
Quote:
hahaha zie de post van eurokit ... en dan zeg je tegen mij dat ik op mn woorden moet letten ... is het woord pijpen dan zo schandalig? owh enne eurokit ... ga jij lekker je kappies schuren met fancy schuurpapier om ze daarna met gamma spuitbussen een kleurtje te geven ... en over mijn leeftijd ... ik weet praktisch zeker dat ik ouder ben dan jou ouwe pikkebaas __________________ |
||
|
|
|
| Bookmarks |
| Thread Tools | |
|
|