![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| Optisch Forum Optische en elektrische wijzigingen aan jouw scooter. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink) |
|
Registered User
|
Navi?
tsja na enige tijd leuk bezig te zijn met me scooter customizen bedacht ik me eens waarom niet een navigatie inbouwen voor de touring
heeft iemand hier ervaring mee? wat ik tot dusver heb gevonden zijn wel systemen voor motorrijders maar niet voor scooters. zijn er apparaten met software die kunnen navigeren zoals je hoort te rijden enzo.??dus gewoon het fietspad opsturen als het moet enzo... |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#2 (permalink) |
|
SWEETIES!!!
|
De TomTom's ed. kun je instellen of je nu fietser bent, wandelaar, auto, motor en zelfs scooter. Bij mijn navigatie (HANNspree) heb ik die instelling er iig in.
En dat van die fietspad opsturen vind ik een beetje onzin, dat moet jij gewoon zelf doen vind ik, overal staat wel een verkeersbord wanneer je het pad op moet of de weg op. __________________ |
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Registered User
|
maar je moet er ook rekenin gmee houde dat ie water dicht is of spat water dicht niet dat het ineens gaat regene en dat ie dan kaduk is
meetstal zijn die van de moter dat wel http://www.tomtom.com/products/produ...m67j2rmq7r5tn0 en http://forum.pocketinfo.nl/f25/algem...n-brommer.html__________________ |
|
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Bob, maar nu #13
|
Die rider hebben wij ook voor op de motoren
Prima dingen, en dat apparaatje heeft toch al wat stortbuien mee gemaakt waterdicht is ie zeker!Makkelijk groot scherm, touchscreen niet te gevoelig, gewoon perfect Enige nadeel is toch echt de prijs. __________________ |
|
|
|
| Sponsored Links |
|
| Bookmarks |
| Thread Tools | |
|
|