Het Scooter Forum by Scooterforum.net  

Welcome to the Scooter Forum.
Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races.
Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands.
Use this to search our site:
Google

Go Back   Het Scooter Forum by Scooterforum.net > Scooters > Optisch Forum

Optisch Forum Optische en elektrische wijzigingen aan jouw scooter.

Forum Sponsors
Hier adverteren?

Reply

LinkBack Thread Tools
Old 16-08-2008, 13:27   #1 (permalink)
Julezrulez

Julez's Avatar

Raaare zijstandaard

Dus ik na heeel lang zoeken een zijstandaard gevonden voor me scooter, en die kwam vandaag binnen! yeah

Dus ik pak em uit en kijk op de 'gebruiksaanwijzing', zie ik dit:

Jiffy goes where

Dat had ik nog nooooit gezien op een scooter dat daar een jiffy zat, normaal zie ik ze aan de andere kant, net als bij een fiets..
maargoed, ik ff nieuwe boutjes halen en busjes gemaakt en hij doet het gewoon perfect! (gelijk ook ophoogblokje erop gezet, en gister ook sportstuur)

(imageshack doet raar, fotoos komen later)

Maar ik had dit echt nog nooit gezien, iemand hier wel?

Last edited by Julez; 16-08-2008 at 13:33.
Julez is offline   Reply With Quote
Sponsored Links (To remove this banner, please register.)
Old 16-08-2008, 14:24   #2 (permalink)
mannelijke versie

Anne's Avatar

My scooter:
ScooterbaseID
Haha, wazig ook nooit gezien. Zitten beide bouten op je carter vast dan neem ik aan? T ziet er appart uit, heb je ook een foto van hoe het er bij jou uitziet nu?

Old 16-08-2008, 14:41   #3 (permalink)
Julezrulez

Julez's Avatar

Imageshack doet het weer!
Pics:

Julez is offline   Reply With Quote
Old 16-08-2008, 15:53   #4 (permalink)
Registered User

de papkarre's Avatar

Send a message via MSN to de papkarre
waar heb je dat ding gehaald?
enne ik denk dat je je kappen is moet opsturen naar kees om ze te bewerken want eerlijk gezegt is het nogal lelijk die voorkant

MSN/MAIL:durex-4-life@live.nl
de papkarre is offline   Reply With Quote
Old 16-08-2008, 16:47   #5 (permalink)
Registered User

dat zijn idd niet veel geziene jiffy's, zie ze af en toe wel eens voorbij komen op scooters met minarelli motoren zoals bv. yamaha aerox/mbk nitro.

als je bij bovengenoemde modellen een 'normale' jiffy besteld steekt die aan de linkerzijde een 15cm uit de onderkuip en dat is A)onhandig(bochtenwerk/vallen) en B)lelijk als de nacht.

vooral als je een 'getunede' rox hebt wil je niet zo'n uitsteeksel uit je kap hebben hangen en wie dan goed zoekt vind de jiffy die nu onder jouw scoot hangt en heeft zo geen last van bovenstaande problemen
onbegrensd is offline   Reply With Quote
Old 16-08-2008, 18:12   #6 (permalink)
Slider Invasie!

StuntSnuiver's Avatar

Heb het nu al bij de middenbok van mijn Aerox. Als ik de bochten door ga dan tilt hij soms de achterkant op omdat de bok dan de grond raakt. Paar keer vies raar gegaan. Kon hem toen net houden.

Aan de foto te zien staat je scooter al niet al te hoog, dus zal die positie mooi zijn zodat je idd de grond niet raakt.

StuntSnuiver is offline   Reply With Quote
Old 16-08-2008, 18:22   #7 (permalink)
Senior Member

melf #50's Avatar

Send a message via AIM to melf #50
mja , een middenbok is geen zijstander , en als dat gebeurd betekent dat meestal dat ie krom is en/of versleten..

een zijstander op een rox zit normaal gesproken niet ver buiten de kappen hoor ,en normaal gesproken rijdt je dat ding echt niet zomaar aan de grond , dan is er echt wel wat mis met je stander oid..

deze stander overigens zal op een scooter als deze vrij normaal zijn , er zal wel niks anders voor zijn verder..

melf #50 is offline   Reply With Quote
Old 17-08-2008, 16:53   #8 (permalink)
Slider Invasie!

StuntSnuiver's Avatar

Kan je wel vertellen dat mijn bok absoluut niet krom is of versleten is. Ding klapt goed terug en hij staat super stabiel op de bok.

StuntSnuiver is offline   Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Bookmarks

Quick reply disabled, Attention: Last reply in this thread was more than 3 Months ago, if you still want to reply, click reply or make a new topic

Thread Tools

Posting Rules