![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| Optisch Forum Optische en elektrische wijzigingen aan jouw scooter. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink) |
|
Registered User
|
Stickers van Aerox af halen.
Hee,
Ik heb een scooter op marktplaats gekocht. Helaas zitten hier stickers op die ik niet echt mooi vindt. Hoe kan ik deze het beste eraf halen zonder van die vieze plaksel resten te zien? |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#2 (permalink) |
|
Slider Invasie!
|
Met een verffohn warm maken. Zo doe ik het teminste wel altijd bij de motors als daar stickers af moeten. Kan misschien ook wel met een gewone fohn. Wel oppassen dat je met de verffohn niet te lang er op blijft zitten. Ik hou mijn vinger er dan altijd bij, en als het me dan te warm word haal ik hem er weg en ga ik aan de sticker trekken.
Meestal blijfen er wel wat lijm resten achter. Maar als je dan wat remreiniger op een doek spuit en gaat poetsen, haal je dat er ook wel weg. Beste is dan om hem daarna even een keer in de wax te zetten zodat je de remreinger ook weer weg poetst. __________________ |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
supersnel 8)
|
met gewone fohn lukt het ook wel hoor
, rem reiniger kan je halen bij de brommerzaak (iig bij ons wel).Ik haalde de lijmresten weg met wasbenzine, maar ik heb begrepen dat niet alles lakken daar zo goed tegen kunnen . Op me werk hebben we daar zo'n speciaal vettig middel voor, vind ik neit fijn werken ben ook de naam kwijt 8p .__________________ |
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
burn rubber
|
hey waar je een verfföhn moet halen dat kan bij elke bouwmarkt en zelfs bij de kijkshop. En voor eventuele lijmresten even een handig hollands huismiddeltje. daar komtie gewoon pindakaas. Vraag me niet hoe het werkt maar pindakaas er op en dan beetje boenen dan is de lijm zo verdwenen. Ik weet het het klinkt als iets ongeloofwaardigs maar het werkt het is een middeltje uit oma's tijd.
groeten uut drenthe |
|
|
|
|
| Bookmarks |
| Thread Tools | |
|
|