![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| Optisch Forum Optische en elektrische wijzigingen aan jouw scooter. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink) |
|
ENFORCER
|
velgen spuiten (orginele)
Ik heb de search al gebruikt maar niets echt nuttig gevonden,
dus gooi ik hem gelijk neer: Ik heb nog orginele aerox velgen, zit daar een poedercoat laag overheen?? want ik wil ze wit spuiten OF polijsten, maar daar moet ik dan zo mee klaar zijn (zitte nergens krasse of iets)zou de verfafbijt gewoon goed werken??? Thenks __________________ |
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#3 (permalink) |
|
ENFORCER
|
ja kzat zo te denken, ik kan er zo verf afbijt op smeren (kheb een grote hoge druk hierstaan.. maar jij zegt gewoon verfafbijt erop.. eraf spuite.. (en IK ZOU EVENTUEEL) meteen kunne polijsten, want er zit geen kras niks op..
en (voorband heb ik er nooit afgehad) (het geheel) is dat puur die lange bout losdraaie.. ? want hoeveel shit zit erop voordat je je voorwiel los hebt? __________________ |
|
|
|
|
#6 (permalink) | |
|
[5th]Rambo.
|
Quote:
__________________ |
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
ENFORCER
|
zo ja, ff in dit topic maar, anders moet ik weer zo'n T-Opje openen,,
Ik net nieuwe vsnaar gehaalt,, ff koppeling wat strakker gedraait.. ga rijde,, veel toere gek... nice hard relaxt geluid,, dus kzat beetje met gas te spele,, Opeens heel droog voor me politie... ¬¬ vraagtie' : heb jij hier net een brommer "puch" zien voorbij komen.." Ik zeg neej (en met me domme kop), ik was me scooter aan het afstelle,.. oom agent zegt,, ja tis te horen,, maar mooie scooter hooár!!! en toen reden ze weg,, (wel nutteloos dit..) maar zo zie je dat soms ook wel is , dat ze je ''vriend'' kunnen zijn.. maar kga weer verder surfe.. __________________ |
|
|
|
|
#12 (permalink) |
|
ToetToet
|
Lekker loos,
@topicstart. je 2e toevoeging heeft totaal niks met je topictitel te maken, Over je velgen ook, dit staat al 100 x in de search, kwa afbijt en dergelijken Je kan niet zomaar polijsten ook al zit er geen kras in. wil je al je lak eraf hebben, houd je krassen zat over. het is serieus veel werk om de coating eraf te halen en ze dan te polijsten, dit had je allemaal in de search kunnen vinden aangezien het al zovaak voorbij gekomen is Dennis |
|
|
| Sponsored Links |
|
| Bookmarks |
| Thread Tools | |
|
|