![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| Alle overige races & sprints nationaal en internationaal Hier kan je alle overige races en sprints vinden. Nationaal en internationaal. Alleen legale races en sprints. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink) |
|
ST.net tiepert...
|
10-13 maart ST.net @ Motorbeurs Utrecht
De bevestiging is binnen, we hebben een plaatsje in Hal 12 !
Kom ff gezellig langs onze stand ! http://www.motorbeursutrecht.nl/site...t/nl/index.asp __________________ |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#9 (permalink) |
|
aerox sjeezer
|
ik ben er alle 4 de dagen, ik moet op de suzuki stand bij de best op six folders uitdelen met nog 4 andere mensen.
en in de pauzes wandel ik zelf ff rond. ik zal zeker ff bij de scootertuning.net stand kijken. staan er mischien ook foto´s van vorig jaar op internet, want ik ben er nog nooit geweest. ![]() |
|
|
|
|
|
#11 (permalink) | |
|
was Freezer
|
Nog wat info voor de mensen die komen (ik sta btw vrijdag @ beurs om de st.net stand te versterken
)Quote:
__________________ |
|
|
|
|
|
|
#17 (permalink) | |
|
Evo To Tha Bone
|
Quote:
en die bank kwam lekker makkelijk van zn kamer af naar beneden ![]() vertelde ie__________________ |
|
|
|
|
|
|
#22 (permalink) |
|
Honda Dealer
|
Vandaag leuke dag gehad, tis vrij groot (5 hallen, en niet 12 zoals ene grapjas dacht
, noem geen namen...)Inne is vrij makkelijk te vinden, gewoon vanaf de entree borden hal 12 aanhouden en dan de stand zoeken waar constant een zwaar irritant alarm vanaf komt (Xena alarm sloten) en dan daar recht tegenover ![]() Bank zit iig niet slecht ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#24 (permalink) |
|
|
vandaag langs geweest.
was zeker gezellig daarzo. jammer dat ik al weer weg moest maar was niet anders. klote als je ouders rijden en die lopen te klagen dat ze verder willen. dat E13 is al geregeld razma. heb er 1 naar me dealer laten sturen is er maandag dus kan ik er volgende week om. groeten __________________ |
|
|
|
|
|
#25 (permalink) | |
|
voorheen Ghostrider
|
Quote:
hey slome ![]() noem jij idd maar geen namen hahahaha.... maja was idd onwijs gave dag en must om te zien is de stuntshow van sven kleijn en bart van het M.A.G. stuntteam!! en je moet rijden op de trailbikes... onwijs gaaf... ik ben 17 en heb dus geen rijbewijs of iets degelijk maja mogt er wel op rijden...onwijs gaaf!! en Inne nogmaals namens jur en mij ONWIJS bedankt voor het meenemen van ons met de auto...!! bij deze! |
|
|
|
|
|
| Bookmarks |
| Thread Tools | |
|
|