![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| Alle overige races & sprints nationaal en internationaal Hier kan je alle overige races en sprints vinden. Nationaal en internationaal. Alleen legale races en sprints. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink) |
|
Registered User
|
6-uurs Bromfietscross 27 april 2008 in Handel (NBr)
![]() ![]() De inschrijving is begonnen voor de bromfietscross in Handel op 27 april 2008. Er is dit jaar eden aparte klasse voor de scooters toegevoegd, met een eigen set van bekers. Tevens zijn er wat kleinigheden veranderd om één en ander soepeler te laten verlopen dan afgelopen jaar het geval was. Voor meer informatie kun je terecht bij: Mari en Jorrit van der Putten ( m.putten12@chello.nl ) en/ of www.peelrijders.nl . Voor het Reglement klik je hier. Wil je al meteen inschrijven dan heb je hier het inschrijf-formulier. __________________ Last edited by #94; 23-03-2008 at 01:42. |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#14 (permalink) |
|
For those 7 seconds
|
Pfff overleeft hoor
![]() Zaterdag ding afgesteld/in elkaar gezet... En gister eigelijk zonder problemen 6uur rond getoert , af en toe bleef vlotter hangen, ff een tikie en weer gaan...Scooter gierde maar door pk of 18+ op het achterwiel en door blerre ![]() Perfect dagje, nog een beker gewonne, maar echt alles doet wel zeer nu + blaren op me handen ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#16 (permalink) |
|
www.vk-tuning.tk
|
de hele top 3 was bezet door een scooter cross team oid, die hadden een flink groter voorwiel erin en voor ons gevoel wonnen de daar echt een hoop mee + dat ze niet stuk gingen die dingen. Heb er ook van op gekeken hoe enorm hard de twins mannen reden, mijn complimenten! De scogo scooter had zelfs een ronde tijd van 30 seconde sneller dan ons, onbegrijpelijk
![]() Prima dag gehad, veel lol, vallen, en crossen. Heb 1 foto nog van de stalker van twins toen die voorbij knalde ![]() ![]() het grote formaat wil ik evt wel emailen. __________________ |
|
|
|
|
|
#21 (permalink) |
|
Registered User
|
Ik heb slechts enkele foto's gemaakt vóór de start.
![]() ![]() Nu ben ik inmiddels voor het grootste gedeelte van de spierpijn af, echter de blaren op mijn handen blijven nog even . In totaal heb ik slechts ongeveer 45 minuten gereden, waarna ik totaal gevloerd was. Voor dit soort wedstrijden heb je een goed presterende scooter nodig en een goede conditie. Dat laatste bleek het grootste probleem. Als er iemand foto's heeft gemaakt: deel het met ons. __________________ |
|
|
|
|
|
#22 (permalink) |
|
For those 7 seconds
|
Ja de scooter bleef wel gaan (teminste bij ons), ding heeft echt geen slag gemist..
Maar als rijder ben je het snel beu , vooral als je al blaren heb ten grote van je duim op je handen, en je er dan nog een keer op moet ![]() Bij mij zijn de blauwe plekken al weer opgetrokken, nog een paar blaren hier en daar... Op de site van de foto staan nog wel aardig wat pic's.. ![]() Wat een hok ![]() __________________ |
|
|
|
|
| Bookmarks |
| Thread Tools | |
|
|