![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| Alle overige races & sprints nationaal en internationaal Hier kan je alle overige races en sprints vinden. Nationaal en internationaal. Alleen legale races en sprints. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink) |
|
Registered User
|
Brommersprint Genemuiden >> Zat. 30 augustus 2008
Prepare for the Super Sprint of the year!
Ladies & People, Het duurt nog even, maar de voorbereidingen zijn al weer begonnen. Zaterdag 30 augustus is het weer tijd voor de Brommersprint Genemuiden! Jullie zijn natuurlijk allemaal van harte uitgenodigd, maar zorg dat je er op tijd bij bent! Greetz KJB Last edited by John; 19-07-2008 at 19:21. |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#9 (permalink) |
|
Registered User
|
Inschrijving vanaf eind mei. Deelnemers vorig jaar krijgen inschrijfformulier over de post, aantal dagen later is het formulier te downloaden vanaf onze site www.brommersprint-genemuiden.nl Je kunt alleen inschrijven van te voren (dus NIET op de dag zelf) Greetz uit Genemuiden |
|
|
|
|
|
#18 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
Zoals het nu staat moet het dus verend zijn.......wanneer het regelement wordt aangepast horen jullie het meteen. Greetz uit Genemuiden |
|
|
|
|
|
|
#19 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
Veiligheid gaat idd voorop.......(is tevens nog eis van ONZE verzekering) |
|
|
|
|
|
|
#20 (permalink) | |
|
New guy in town...
|
Quote:
Gewoon met verend vorkje rijden dus ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#22 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
Dus weer en reden om naar Genemuiden te komen. Grt SBG |
|
|
|
|
|
|
#26 (permalink) | |
|
www.vk-tuning.tk
|
Quote:
__________________ |
|
|
|
|
|
|
#27 (permalink) |
|
www.vk-tuning.tk
|
Ik begrijp echt geen eene fuck van de regelenmenten ?
Zijn ze helemaal aangepast? Vorig jaar kon ik gewoon met een achterstaaf rijden ik scooter70 dit jaar toch ook? De vering voor vonden ze niet echt belangrijk,aangezien de baan zeer glad was. Maar dit jaar moet alles stnd wezen ofzo? __________________ Last edited by project phantom; 02-05-2008 at 18:25. |
|
|
|
|
|
#28 (permalink) |
|
--NX--
|
er zijn meer dingen in het regelement die ik niet kan begrijpen: -vering: waarom kan dat op genemuiden niet worden vrijgegeven? het wegdek is daar gewoon goed. Jubbega was ook gewoon te rijden zonder vering. -brandstof: dat is ook niet vrijgegeven, maar word nooit gecontroleerd of iemand wel deg |