![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| Alle overige races & sprints nationaal en internationaal Hier kan je alle overige races en sprints vinden. Nationaal en internationaal. Alleen legale races en sprints. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#273 (permalink) |
|
Registered User
|
al effe geleden men briefje opgestuurd met post, en nog steeds niets verandert op de site??
is dat normaal, want ik kom van belgie "Geraardsbergen" beter gezegt oost- vlaanderen en heb geen zin om zo ver te rijden met auto om dan te horen sorry jonge Mr u bent niet ingeschreven zou iemand mijn probleem kunnen verhelpen aub. ik zou scooterspecial rijden met rijder Vandenabeele glenn [Dgv] ![]() Mezelf dus Grtz ![]() ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#275 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
Ik heb het ff gecheckt en je inschrijving heb ik ontvangen bij de volgende update sta je erbij!! dat zal vanavond nog of anders morgen zijn. Grt Roger |
|
|
|
|
|
|
#278 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
Zeer vriendelijk bedankt om dit even te doen en wanneer zouden dan de start nr dan worden doorgegeven ![]() Mvg. __________________ |
|
|
|
|
|
|
#281 (permalink) | |
|
Boers Engineering
|
Quote:
Kan je de nummers niet van te voren vrij geven? De hesjes staan zo amateuristisch, ik plak er liever een paar stickers op met het startnummer. __________________ |
|
|
|
|
|
|
#283 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
Ach een oranje hesje op een ABT sprinter staat echt niet slecht hoor!! Grt |
|
|
|
|
|
|
#285 (permalink) | |
|
'Dennis' Is De Naam
|
Quote:
__________________ |
|
|
|
|
|
|
#288 (permalink) |
|
Registered User
|
Typfout
Jaha Ik sta er bij tot den 30 mannen
pimped meci dat ik mag mee rijden met u e ![]() Ps: Men naam Word Zo Geschreven Glenn Vandenabeele ik wil niet zoals bij sbo hengelo toekomen en men naam zegge en die holander tege me u staat er niet bij ik zo van ![]() ok maar er staat wel een glenn lieven bij de voornaam van men vader was toch opgelucht dat ik mocht rijden ![]() ale mannen tot ginter dan en wie keer tege me wil rijden daar me maar uit ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#293 (permalink) |
|
'Dennis' Is De Naam
|
Ik weet bijna 100% zeker dat er mensen niet komen opdagen aangezien je daar pas hoeft te betalen zullen sommigen denken mwa heb tog géén zin maar in het regelement staat dat inschrijven op de 30e niet mogelijk is maar heb niks gezien voor als er annuleringen zijn
__________________ |
|
|
|
|
|
#294 (permalink) |
|
Sprintframes ownen!
|
Daarom dacht ik dus, ik zet het even in deze thread
.Aangezien ik het ook nergens zag staan in het regelement, en aangezien er bij uitvallers alsnog plekken over zijn, lijkt mij dat er op de dag zelf nog een beperkt aantal plaatsen vrijblijven. __________________ |
|
|
|
|
|
#295 (permalink) | |
|
'Dennis' Is De Naam
|
Quote:
![]() __________________ |
|