![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| Alle overige races & sprints nationaal en internationaal Hier kan je alle overige races en sprints vinden. Nationaal en internationaal. Alleen legale races en sprints. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#301 (permalink) |
|
Sprintframes ownen!
|
Zoiets..
![]() Ik zit zonder ideeën dus vandaar dat ik even aan hun wil vragen wat hun mening is. Als zij het ook niet meteen zien, laat ik indien mogelijk het hok daar staan om te laten nakijken. *edit* als het zover zou komen moet ik een ander scheurijzer zien te regelen. __________________ |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#317 (permalink) |
|
Registered User
|
Ladies & People,
Hebben we er al een beetje zin in? Wij zijn er in ieder geval klaar voor. Donderdagavond komen de 60 vrijwilligers bij elkaar voor de laatste vergadering. We beginnen volgende week woensdag met opbouwen....... (volg de site voor de recente foto's met het opbouwen) Wij hebben er in ieder geval weer zin in! Greetz uit Genemuiden |
|
|
|
|
|
#320 (permalink) | |
|
|
Quote:
![]() Maar ik was vorig jaar best verbrand en wou alleen maar schaduw opzoeken (die er niet was) ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#325 (permalink) |
|
7,559 @ 150m
|
Ik heb er super zin in ieder geval
vanavond nog even naar Karsemeijer scooter lekker afstellen zodat ie de 30ste klaar is ![]() en maar hopen op fatsoenlijk weer niet zo warm als @ hengelo natuurlijk maar gewoon chill 20 graden ![]() word een mooie dag meet jullie daar wel ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#326 (permalink) |
|
Sprintframes ownen!
|
Als er genoeg zon is vind ik het goed!
Zelfs als het 35 graden is .Hok heeft vandaag voor het eerst gelopen. Dus binnenkort ( hopelijk gaat zaterdag deze x wel door.. ) banken en kijken hoe het hok loopt voor genemuiden. HEB ER ZIN IN! __________________ |
|
|
|