Het Scooter Forum by Scooterforum.net  

Welcome to the Scooter Forum.
Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races.
Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands.
Use this to search our site:
Google

Go Back   Het Scooter Forum by Scooterforum.net > Meetings & Races > Alle overige races & sprints nationaal en internationaal

Alle overige races & sprints nationaal en internationaal Hier kan je alle overige races en sprints vinden. Nationaal en internationaal. Alleen legale races en sprints.

Forum Sponsors
Hier adverteren?

Reply

LinkBack Thread Tools
Old 02-09-2008, 11:27   #481 (permalink)
Senior Member

Echt een super organisatie jammer dat het nog lang duurde van de omloop naar de finale ritten..

Old 02-09-2008, 13:35   #482 (permalink)
Sebastiano Sanna

XeroBas's Avatar

With Compliments

Kan er weinig over zeggen, was zoals gewoonlijk in Genemuiden van het begin tot het eind perfect.Complimenten aan de organisatie en eigenlijk aan iedereen die deze sprint nog steeds tot de beste laat behoren.

Thanks !!

Old 02-09-2008, 14:59   #483 (permalink)
Speedake for life

Mikkel's Avatar

Send a message via AIM to Mikkel Send a message via MSN to Mikkel Send a message via Yahoo to Mikkel
My scooter:
ScooterbaseID
Hoeveel bezoekers waren er dit jaar?
Vorig jaar waren het er 2200 toch?

Old 02-09-2008, 15:02   #484 (permalink)
D.J
Pfew, al die draden

D.J's Avatar

Send a message via AIM to D.J
Mikkel... ik heb foto's van je blote snikkel Dikke aap

Old 02-09-2008, 19:19   #485 (permalink)
Sprintframes ownen!

Fuzion's Avatar

Send a message via MSN to Fuzion
Ik heb ongeveer 6 paginas aan foto's
Hier zijn ze te vinden:
http://s210.photobucket.com/albums/b...onNL/Sprinter/

Ben te lui om ze allemaal te posten!

Old 02-09-2008, 20:27   #486 (permalink)
Registered User

[Dgv]'s Avatar

My scooter:
ScooterbaseID
Heeft iemand foto's van mij ?

of is er ergens een grote lijst waar je alle foto's kunt op vinden

Mvg.

@ White Speed Rox.
[Dgv] is offline   Reply With Quote
Old 02-09-2008, 20:34   #487 (permalink)
Registered User

My scooter:
ScooterbaseID
Quote:
Originally Posted by [Dgv] View Post
Heeft iemand foto's van mij ?

of is er ergens een grote lijst waar je alle foto's kunt op vinden

Mvg.
Het was voor de organisatie ook weer een top dag. Wij hebben allemaal super genoten en hopelijk jullie ook!

De tijden staan al online (opmaak wordt nog veranderd) op [COLOR=#22229c]www.brommersprint-genemuiden.nl[/COLOR]
Foto's kun je alvast bekijken op [COLOR=#22229c]www.genemuidenactueel.nl[/COLOR] en [COLOR=#22229c]www.breman.net[/COLOR] en [COLOR=#22229c]www.zwartewaterkrant.nl[/COLOR]

Greetz en dank voor jullie sportieve aanwezigheid!

Stond 1 pagina terug
Show Rox is offline   Reply With Quote
Old 02-09-2008, 22:54   #488 (permalink)
www.T-engines.nl

Iemand nog meer foto's gemaakt?

Old 03-09-2008, 19:14   #489 (permalink)
ABT
Boers Engineering

ABT's Avatar

Send a message via MSN to ABT
Quote:
Originally Posted by Brommersprint View Post

Verder nog reacties op de brommersprint Genemuiden 2008? Daar doen we het natuurlijk voor, dat begrijpen jullie wel......:-)
Perfect geregeld en natuurlijk een ideale baan.
Eindelijk eens een sprint die op een fatsoenlijke tijd begint en eindigd. Natuurlijk zijn er altijd wel kleine dingetjes die sneller/beter kunnen, maar als alle wedstrijden zo werden georganiseerd als die van afgelopen zaterdag is het al perfect.

Zelf met de 2-cilinder wat minder succes, waar op de testbank het topvermogen bereikt wordt gaat op de baan de gang er uit, terwijl de datalogger aangeeft dat het motortoerental gewoon goed is. (slip)
Daardoor helaas 'maar' een 7 rond kunnen rijden terwijl de testbank aangeeft dat een lage 6 sec. goed mogelijk is.

Omdat ik nu al 3 jaar aan het tobben ben om het vermogen over te kunnen brengen en de lol er een beetje af gaat heb ik besloten de 2-cilinder met pensioen te sturen of te laten verhuizen naar een nieuwe eigenaar.

Of er wat nieuws gebouwd wordt hangt een beetje af van het reglement voor komend seizoen. Wanneer het reglement voor de extreme scooterklasse gelijk getrokken wordt met de SBO Superspecial, duits en het italiaanse reglement wordt er een nieuwe gebouwd. (wanneer er dus een 90cc vrije klasse komt)

Ik wil erg graag weer eens een echt spectakulaire sprinter bouwen, maar op de beperkingen van een scootercartertje ben ik eerlijk gezegd een beetje uitgekeken.

Maar goed, over reglementen gaan andere mensen en die ga ik binnenkort wel benaderen. Als je iets serieus wilt bouwen moeten de reglementen voor komend seizoen nu al bijna bekend zijn omdat het anders bijna niet te doen is qua tijd.

Old 04-09-2008, 17:18   #490 (permalink)
Senior Member

Johan.'s Avatar

Send a message via MSN to Johan. Send a message via Skype™ to Johan.
Quote:
Originally Posted by ABT View Post
Perfect geregeld en natuurlijk een ideale baan.
Eindelijk eens een sprint die op een fatsoenlijke tijd begint en eindigd. Natuurlijk zijn er altijd wel kleine dingetjes die sneller/beter kunnen, maar als alle wedstrijden zo werden georganiseerd als die van afgelopen zaterdag is het al perfect.

Zelf met de 2-cilinder wat minder succes, waar op de testbank het topvermogen bereikt wordt gaat op de baan de gang er uit, terwijl de datalogger aangeeft dat het motortoerental gewoon goed is. (slip)
Daardoor helaas 'maar' een 7 rond kunnen rijden terwijl de testbank aangeeft dat een lage 6 sec. goed mogelijk is.

Omdat ik nu al 3 jaar aan het tobben ben om het vermogen over te kunnen brengen en de lol er een beetje af gaat heb ik besloten de 2-cilinder met pensioen te sturen of te laten verhuizen naar een nieuwe eigenaar.

Of er wat nieuws gebouwd wordt hangt een beetje af van het reglement voor komend seizoen. Wanneer het reglement voor de extreme scooterklasse gelijk getrokken wordt met de SBO Superspecial, duits en het italiaanse reglement wordt er een nieuwe gebouwd. (wanneer er dus een 90cc vrije klasse komt)

Ik wil erg graag weer eens een echt spectakulaire sprinter bouwen, maar op de beperkingen van een scootercartertje ben ik eerlijk gezegd een beetje uitgekeken.

Maar goed, over reglementen gaan andere mensen en die ga ik binnenkort wel benaderen. Als je iets serieus wilt bouwen moeten de reglementen voor komend seizoen nu al bijna bekend zijn omdat het anders bijna niet te doen is qua tijd.
ga je toch ook SBO rijden? probleem opgelost lijkt mij.
Johan. is offline   Reply With Quote
Old 04-09-2008, 22:30   #491 (permalink)
Registered User

helaas niet iedereen heeft een bak geld over voor SBO johan

gelukkig zijn er voldoende
ronaldo09 is offline   Reply With Quote
Old 05-09-2008, 02:02   #492 (permalink)
evo2 @ 21.4 pk

Jerry Jonker bw's Avatar

My scooter:
ScooterbaseID
zeer mooie meeting

aleen toch jammer dat je altijd bij 80 cc in zit omdat sommigen gewoon op 25+ pk zitten

toch een mooie dag en 1 heat kunne rijden helaas

respect voor de crew

mzzls

Old 05-09-2008, 15:10   #493 (permalink)
Lageweg Tuning

mario's Avatar

Quote:
Originally Posted by ronaldo09 View Post
helaas niet iedereen heeft een bak geld over voor SBO johan

gelukkig zijn er voldoende
Vergeet niet dat er ook heel veel tijd in gaat zitten Dat is iig voor mij nog het grootste probleem.

Het zou wel leuk zijn om 1 of 2 SBO sprints mee te doen met een daginschrijving maar helaas is dat meestal niet mogelijk.

Ciao

PM voor info
mario is offline   Reply With Quote
Old 07-09-2008, 23:15   #494 (permalink)
Speedake for life

Mikkel's Avatar

Send a message via AIM to Mikkel Send a message via MSN to Mikkel Send a message via Yahoo to Mikkel
My scooter:
ScooterbaseID
Quote:
Originally Posted by D.J View Post
Mikkel... ik heb foto's van je blote snikkel Dikke aap
Dat kleine wormpje?

Old 16-09-2008, 00:01   #495 (permalink)
www.vk-tuning.tk

ruud.'s Avatar

Quote:
Originally Posted by ABT View Post
verhaal
aad, dat ding moet je nooit verkopen joh daar krijg je spijt van... Het werk en tijd dat er in zit vang je er toch nooit meer voor. Beter zet je dat ding op stal, en als je je verveel maak je er een bigbang blokkie van... Zou leuk zijn als je weer wat nieuws gaat bouwen..

Old 16-09-2008, 00:22   #496 (permalink)
www.T-engines.nl

Komen er nog foto's te staan op brommersprint-genemuiden.nl?

Old 16-09-2008, 10:47   #497 (permalink)
Registered User

was een mooie dag, 3de plek behaald. top geregeld!
benji is offline   Reply With Quote
Old 20-09-2008, 15:37   #498 (permalink)
Registered User

Where can i fin the spintrimes for 70 ccm scooters (not lowered, org suspension etc)?
Sonic-speed is offline   Reply With Quote
Sponsored Links
Reply

Bookmarks

Quick reply disabled, Attention: Last reply in this thread was more than 2 Months ago, if you still want to reply, click reply or make a new topic

Thread Tools

Posting Rules