![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| Alle overige races & sprints nationaal en internationaal Hier kan je alle overige races en sprints vinden. Nationaal en internationaal. Alleen legale races en sprints. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#38 (permalink) |
|
Registered User
|
om half 5 waren wij al van het terein af , en dat met 1 omloop gereden.
2 omloops verder zal nog 30 minuten later zijn geweest al met al mag je 5 x sprinten en dat in een tijd bestek van half negen tot 5 , vindt ik tog echt wel tiefus lang! overgens is dit bij damwoude en genemuiden ook zo ![]() |
|
|
|
|
|
#43 (permalink) | |
|
EPC/RST
|
Quote:
ik moet me ook maares opgeven dit jaar. lekker weekend wordt het dan ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#50 (permalink) |
|
Registered User
|
Beste Allemaal,
Soms moet je idd ff wachten. Vorig jaar in Genemuiden omdat we ff wat problemen hadden met de stroom-toevoer. Maargoed als het lekker weer is dan kun je je volgens mij prima vermaken...... Om het verhaal ook nog ff om te draaien, we moeten bij het opstellen soms wel mega lang wachten op de sommige rijders. Na 5 keer omroepen moeten we nog het rennerskwartier in om ze op te zoeken..... Maargoed wij zullen onze uiterste best doen om het evenement zo snel en soepel mogelijk te laten verlopen....en daar hebben we jullie hulp bij nodig. Meer informatie over reglement volgt binnenkort! |
|
|
|
|
|
#53 (permalink) | |
|
New guy in town...
|
Quote:
Ach ik vind het niet erg om te wachten. kan je een beetje lullen met de mensen om je heen. Word al met al toch wel een leuke dag. __________________ |
|
|
|
|
|
|
#54 (permalink) |
|
Lageweg Tuning
|
Iedereen wil zo veel mogelijk rijden op een sprint (vooral de mensen die een sprint liever een 'meeting' noemen
). Maar dan snap je het idee van een sprint niet helemaal. Daar moet je namelijk zo SNEL mogelijk rijden.Voor het publiek ook wel zo leuk. Die zien namelijk liever 10 snelle machines dan 30 langzame. En wat betreft opstellen; gewoon zorgen dat je op tijd bij de start staat en zo niet: pech gehad. Dat was deze keer in Jubbega heel goed geregeld. Ging lekker vlot door ![]() Ik neem al mijn sprinthokken iig weer mee naar Genemuiden. En de cameraman natuurlijk Altijd een mooi daagje![]() __________________ |
|
|
|