![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| Alle overige races & sprints nationaal en internationaal Hier kan je alle overige races en sprints vinden. Nationaal en internationaal. Alleen legale races en sprints. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#61 (permalink) |
|
7,559 @ 150m
|
jubbega was dit jaar wel chill vond ik na je sprint weer ff bijpraten enz... daarna ff andere mensen kijken en zien wat zij kunnen nice toch of niet dan lekker gezellig...
mja heb al zin in genemuiden kan niet w8ten zelf wat motorische aanpassingen om te zorgen voor een wat betere tijd dan op jubbega ![]() helaas niet aanwezig op damwoude zit ik in italië ![]() __________________ |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#74 (permalink) |
|
#139 @ 6.88
|
idd ik heb ook een aantal dingen zien rijden
gaare hokken die half de sloot in gingen volledig verrote frame's waarbij de radiateur met stroomdraadjes vastzat met een aantal slangen eraan geplakt met ducktape en nog wel meer van dat soort boerenschuur creatie's niks geborgd of afgeschermt, Kom je aan met je volledig geborgde scooter met alles deugdelijk bevestigd maar dan word je afgekeurd op vering mensen met 1 cm vering kwamen er wel doorheen , Ik weet uit ervaring dat als je zo weinig vering hebt en een wheely maakt dat ie dan behoorlijk klap en dat is minder fijn al geen vering dusjah wat is veiliger ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#79 (permalink) | |
|
Banken? #6 EPC/RST
|
Quote:
Ik wil ook graag meedoen, maar eens met broerlief overleggen wat zijn plannen zijn.... __________________ |
|
|
|
|
|
|
#83 (permalink) | |
|
PINK Addicted BOI!
|
Quote:
ik was er ook liever heen gegaan aangezien het maar een klein half uurtje rijden is voor mij. maar ik ben niet van plan andere voorvorkpoten te halen voor 1 sprint, beetje bullshit omdat ze daarna in de schuur gegooid worden en liggen weg te rotten. Bij sbo is er naar mijn weten ook nog nooit wat fout gegaan omdat iemand geen vering had. Beter passen ze het gewoon aan maar dat zal wel niet gebeuren ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#84 (permalink) |
|
#139 @ 6.88
|
RIJWIELGEDEELTE.
1. De banden dienen goedgekeurd te zijn voor gebruik op de openbare weg (dus geen opgesneden slicks). Er dient voldoende profiel aanwezig te zijn (minimaal 1.5 mm) voor de aanvang van de wedstrijd. Dit ter beoordeling van de keurmeester.( Pro-stock,X-treem scooter is banden keus vrij, slicks uitsluitend te gebruiken bij volledig droge baan) Lees ik dit nou goed?? ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#85 (permalink) | |
|
evo2 @ 21.4 pk
|
Quote:
kan ik ze er op laten zittn![]() __________________ |
|