![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| Alle overige races & sprints nationaal en internationaal Hier kan je alle overige races en sprints vinden. Nationaal en internationaal. Alleen legale races en sprints. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#91 (permalink) |
|
Registered User
|
Ladies and People,
De inschrijfformulieren komen BINNENKORT online. Eerst krijgen de deelnemers van vorig jaar een brief (binnen nu en uiterlijk drie weken) aantal dagen later kan iedereen het formulier downloaden van www.brommersprint-genemuiden.nl Vorig jaar draaide alles naar ons weten lekker, enige punt was idd de tijden. Deze zullen (ik beloof het persoonlijk) binnen twee dagen op de site staan....... Hebben jullie nog een suggestie voor een special act in de pauzes? We hebben weer een stuntrijder voor het publiek, maar hebben jullie nog ideeen? Greetz uit de Tapijtstad van Europa, Barney |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#95 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
Dit jaar willen we om 11.30 uur starten met de sprints om zo op tijd klaar te zijn en tijd over te hebben voor wat extra's (dit mag dus geen uitloop tot gevolg hebben) Greetz KJ |
|
|
|
|
|
|
#97 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
Volgens mij hebben we dat namelijk al wel bewezen de afgelopen 8 jaar, maar thanx voor de tip.... |
|
|
|
|
|
|
#100 (permalink) | |
|
New guy in town...
|
Quote:
__________________ |
|
|
|
|
|
|
#102 (permalink) |
|
mannelijke versie
|
Nee dat hoeft gelukkig niet, zou beetje jammer zijn als dat moest voor 1 sprintdagje, waar je laat zeggen niet eens een kilometer rijd
![]() evenement is moeilijk te verzinnen voor dit jaar denk ik, afgelopen jaren zijn er al lijpe dingen geweest met straalmotoren, en wat is nog gekker ? __________________ |
|
|
|
|
|
#103 (permalink) |
|
Registered User
|
Hallo Sprinters,
De inschrijvingen liggen klaar om gepost te worden. We moeten alleen nog even wachten op de site wanneer die kaar is. Maar dat gebeurd hopelijk deze week. Dus reken maar dat volgende week de inschrijvingen in de bus liggen en het ook de dowloaden is van de site. Grt SBG |
|
|
|
|
|
#111 (permalink) |
|
Oldskool membert
|
hé, je zou niet meer beginnen over voorvorken
![]() Ik ben na een afwezigheid van 2 jaar hopelijk ook weer aanwezig. In welke klasse is nog niet helemaal duidelijk, maar met dit systeem is het wel duidelijk dat je met een 70 blok weinig kans maakt in de xtreme klasse. __________________ |
|
|
|
|
|
#112 (permalink) | |
|
www.T-engines.nl
|
Quote:
En waarom denk je weinig kans te maken met dit systeem ten opzichte van andere systemen? |
|
|
|
|