![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| Alle overige races & sprints nationaal en internationaal Hier kan je alle overige races en sprints vinden. Nationaal en internationaal. Alleen legale races en sprints. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#187 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
Greetz KJ |
|
|
|
|
|
|
#188 (permalink) |
|
Registered User
|
Misschien is deze vraag dom maar wat ik me afvraag is namelijk wat wordt er nou eigenlijk verstaan onder deze volgende regel?
2. De brommer dient in technisch veilige en deugdelijke staat te verkeren (bijv. geen scherpe uitstekende delen of niet beschermde draaiende delen), dit ter beoordeling van de keurmeester. Aangezien ik dit keer in de x-treme klassen zonder kappen wil gaan rijden. Ik rij met een speedfight frame + mina blokje. Is dit toegestaan of niet? Want op een kaal frame zitten wel uitstekende delen wordt dat dan als gevaarlijk gezien of valt dit niet onder deze regel? Als iemand me dit misschien is zou kunnen vertellen graag. ![]() groeten Guido |
|
|
|
|
|
#189 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
Het technisch regelement van sbg stelt in principe niet veel eisen, maar een van de belangrijkste is toch wel veiligheid, en wel te verstaan jou eigen veiligheid. Stel je voor je komt te vallen en je scooter valt op , ja wat gebeurd er dan Ik weet hoe een kaal speedfight frame eruit ziet daar zitten wel wat scherpe delen aan. Probeer het zoveel mogelijk te verhelpen met rubber oid. Grt Roger |
|
|
|
|
|
|
#196 (permalink) |
|
evo2 @ 21.4 pk
|
even over het voorvork gebeuren een vraag
in de scooter speciaal (sbo)hoeft het niet verend te wezen das wel duidelijk maar voor de friese sprints wil ik wel een verendende voorvork houden mag ik ook de stang van het kroonstuk( die door het balhoofd heen gaat)ook verend maken? en de poten star? is dat ook voldoende en word dat ook als vering gezien? hoe ik het wou doen is heel simpel....gewoon een veer overde stang... voorvork er in .. en klaar dan heb je je voorvork verend.....( met bij behoorde de aanpassingen natuulijk inc busjes en bende op maat voor die veer) __________________ |
|
|
|
|
|
#201 (permalink) |
|
Registered User
|
Nieuwe lijsten deelnemers zijn geupdate op de site www.brommersprint-genemuiden.nl
Greetz uit Genemuiden |
|
|
|