![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| Alle overige races & sprints nationaal en internationaal Hier kan je alle overige races en sprints vinden. Nationaal en internationaal. Alleen legale races en sprints. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#250 (permalink) |
|
TTE Mooierd #221
|
sta wel ingeschreven
!Even zien wat ik ga doen : -hele dag borrelen en scoot thuis laten -beetje voor de fun mee knallen tussen de 80cc boyz ![]() -of een 2 fast blok eronder beuken, en s`avonds me eigen blokje weer eronder beunen voor zondags meppel .latrsss __________________ |
|
|
|
|
|
#252 (permalink) | |
|
New guy in town...
|
Quote:
-De cilinderinhoud bedraagt meer dan 70 cc. 2. De maximale cilinderinhoud bedraagt 80 cc. Maximaal 80cc dus. @ Servien. Gewoon mee knallen met 70cc blokkie ![]() Ik wil nou wel eens tegen je rijden ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#253 (permalink) |
|
zwordmaster
|
[quote=John;2716913]Hoe duidelijk moet het zijn??
-De cilinderinhoud bedraagt meer dan 70 cc. 2. De maximale cilinderinhoud bedraagt 80 cc. Maximaal 80cc dus. en prostock klasse moet ie wel of neit verend zijn? regelement is van 2007 gloof ik __________________ |
|
|
|
|
|
#254 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
6. De voorvork, of onderdelen daarvan, mag worden vervangen, mits de balhoofdhoek nagenoeg gelijk blijft en alles deugdelijk is geconstrueerd. De voorvork hoeft niet verend te zijn. Dit is in Jubbega en damwoude niet het geval. Bij ons wel omdat ons wegdek dat toelaat Dus moet je je inschrijven in x-treme scooter klasse! Grt Roger |
|
|
|
|
|
|
#255 (permalink) | |
|
zwordmaster
|
Quote:
ja, maar ik heb 85cc en er staat max 80cc __________________ |
|
|
|
|
|
|
#259 (permalink) | |
|
zwordmaster
|
Quote:
__________________ |
|
|
|
|
|
|
#261 (permalink) |
|
Pfew, al die draden
|
Roger, een 2fast is standaard iets minder als 80cc.. er zijn echter mensen die slag/boring aanpassen, en dusdanig 84/88/89,99cc hebben. Dit is lastig te controleren. Een standaard 2fast is dus wel toegestaan, maar zo'n aangepaste variant niet.
__________________ |
|
|
|
|
|
#262 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
Ok dan is het simpel dan kun je niet meedoen in Genemuiden. Nu zullen er vast wel meer mensen zijn die meedoen met iets dergelijks meedoen. Als er een vermoeden is op de dag zelf en men rijd een plek in de omlopen dan hoop ik dat men mij daarvan op hoogte brengt. om evt controle op uit te voeren. Ik heb daar een handig hulp middel voor! Maar ik hoop dat iedereen fair sprint. Grt Roger |
|
|
|
|
|
|
#265 (permalink) | |
|
New guy in town...
|
Quote:
Je leest ook niet he? Ja mag met en zonder vering rijden @ Genemuiden! (in de xtreem-klasse wel te verstaan) Zo moeilijk is dat toch allemaal niet??? __________________ |
|
|
|
|