![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| Alle overige races & sprints nationaal en internationaal Hier kan je alle overige races en sprints vinden. Nationaal en internationaal. Alleen legale races en sprints. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink) |
|
Paars..3..auto:huh?
|
Croix bij de SOBW
Heey mensen,
Wie gaan er allemaal naar de 4 uren race van Croix ?Als je van plan bent om te gaan rijden en je weet t nog niet cker dan kan ik maar 1 ding zeggen: DOEN!!! Die baan is lang, maar wel vet. Heb toen heel veel lol gehad met Kerv. er nog bij ![]() Zelf weet ik nog niet of ik ga, want als ik mazzel heb zit ik op Assen. Zo niet, dan meld ik me aan als bijrijder voor iemand ![]() __________________ |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#23 (permalink) |
|
Hej nog rol'n?
|
Ik ga zeker, ik moet alleen de inschrijving nog even definitief maken.
Zo maar even doen. ![]() -Barry Vegter en ik op mijn open 70 hok. Je mag trouwens je blok wisselen tijdens de wedstrijd, dus als je een tweede blok hebt, zou ik hem maar meenemen. ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#25 (permalink) | |
|
Gas Hoal'n
|
Quote:
![]() ook aanwezig met mark, david, jasper en barry __________________ |
|