![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| Alle overige races & sprints nationaal en internationaal Hier kan je alle overige races en sprints vinden. Nationaal en internationaal. Alleen legale races en sprints. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#46 (permalink) |
|
Was Pd-tuning
|
Gisteren mijn pa maar eens meegesleurd naar de motorbeurs. Sbo stond inderdaad naar mijn mening in de mooiste zaal, wel jammer dat ze echt in een hoekje stonden maarja.
De scooter-center 2 cilinder zag er echt dik uit moet ik zeggen ![]() Ik heb nog een aantal foto's gemaakt, zal kijken of ik ze vanavond even kan posten. ooi __________________ |
|
|
|
|
|
#49 (permalink) |
|
|
damn, wat was het druk!
wel gezellig, genoeg chicks gezien ![]() kvond zelf de nieuwe 'GSX-r van suzuki het mooist,, was een mooie beurs, met veel mooi spul ![]() SBO stand was mooi, niet te groot, stond alleen nogal onopvallend, we hadden het ff opgezocht op de plattegrond,, toen was het zo gevonden ![]() verder zagen de beta en het kamikaze 360cc hok uit duitsland er goed uit ![]() kzal nog wel wat foto's posten vandeweek.. groet ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#50 (permalink) |
|
25,3 sae en 29,4 nx
|
idd we zijn vanavond de beta weer wezen halen weer even staan praten ze waren al druk bezig met afbreken..
heb ook zo'n mooi magazine gekocht zag er mooi uit..... spul stond er goed bij. inne en kenny en de rest van de crew hebben weer hun uiterste best gedaan voor ons rijders. verdienen wel een pluimpje.oi __________________ |
|
|
|
|
|
#51 (permalink) | |
|
Peugeot Tuning
|
Quote:
Overigens ben ik niet geweest. Want ik zou samen met Jasper heen gaan, maar die vond het nodig om op zaterdag heen te gaan ![]() En ben benieuwd naar de foto's ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#52 (permalink) | |
|
Was Pd-tuning
|
Quote:
Imo stond de stand in de mooiste zaal, de stand was zelf ook errug netjes aangekleed etc. Alleen een beetje jammer dat het nét weer een beetje op de achtergrond geplaatst was. Maarja doe je niks aan denk ik, suzuki, ktm etc betalen er denk ik dik geld voor om een mooie plaats te krijgen. Maar zonietdantoch thumbs up voor de sbo! __________________ |
|
|
|
|