![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| Alle overige races & sprints nationaal en internationaal Hier kan je alle overige races en sprints vinden. Nationaal en internationaal. Alleen legale races en sprints. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#38 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
in ieder geval aanwezig met de beta, en als het op wielen staat mischien de vespa. ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#42 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
Die met dat rode frame ben ik heb paar keer gereden met trui was alleen zo warm dus toen in t-shirt gereden maar er waren ook zat sukkels die zonder helm reden als debielen. Het was een mooie meeting alleen jammer dat er niet goed op veiligheid werd gelet idd kilswitch enzo. Banken was ik de hele dag 1e met 22 pk enn ze zeiden dat het tot 70cc was alleen toen kwam in 1x die jongen van bovenste foto met 2 fast en nos en die bankte 28pk beetje balen want hij had de beker gewonnen. Die demobaan in Harenkaspel zeiden de organisatoren dat ze daar wel op veiligheid gaan letten. |
|
|
|
|
|
|
#44 (permalink) |
|
BB, wat anders?
|
ik was nog effe komen kijken 5 minuten voor sluiting
![]() want we kwamen terug van meppel en het lag toch op de route,, zag er weer zo chaotisch uit,, en de dj was opnieuw een cd speler? ![]() kwam er een man naar me toe die me bij naam wist.. zegt ie dat ie van een internetkrant is en dat er meer van dit soort meetings gehouden moeten worden.. lol begin ik over de SBO,, heeft ie nog nooit van gehoord etc ![]() iig, waren we er 4 minuten ofzo komt er zown vrouwtje naar ons toe,, of we effe helpen de hekken op te ruimen, kom op zeg ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#46 (permalink) | |
|
evo2 @ 21.4 pk
|
Quote:
bij mij gaf die vorig jaar ook 2 pk minder aan schijt bank enn op Harenkarspel is die 150 meter met OF zonder uitloop? dat betekend anders 60 meter gas en 90 meter remmen? __________________ |
|
|
|
|
|
|
#49 (permalink) |
|
Registered User
|
mooie meeting.
Niet zeuren verder. Tis nu eenmaal poldermeeting geen sbo reglementen,maargoed als je sbo wilt rijden kom dan gewoon niet. T shirts,waarom niet,de baan was een demo baan.geen officiele sprints. Doe je naar school tog ook gewoon,en dat is veel gevaarlijker Last edited by Danny500cc; 01-09-2008 at 15:37. |
|
|
|
|
|
#50 (permalink) | |
|
45.8KG 21.5HP 6.95s
|
Quote:
Als ik oefen thuis dan sla ik mijn helm / handschoenen / trui en protector nooit over. Verder ziet het eruit als een kansloze meeting. Beter stoppen ze er gewoon mee en sponsoren ze de SBO o.i.d. __________________ |
|
|
|
|
|
|
#53 (permalink) | |
|
Groene Premium
|
Quote:
En de SBO heeft hier niks mee te maken, het gaat er hier om dat het niveau gewoon ontzettend laag is.... __________________ |
|
|
|
|
|
|
#56 (permalink) |
|
Registered User
|
Ja oke je hebt wel gelijk jah als je onderuit gaat met 40/50 dan lig jezelf aardig in de kreukels. Maarja ik was eigenwijs en heb in t-shirt gereden opt einden van de dag niet heel lang volgehouden want radiateur was ineens lek.
Opzich was de meeting egt wel oke hoor. Het was allemaal nog best leuk geregeld en je kunt beter een iets mindere meeting hebben als helemaal geen toch? @ Don ze zijn er nu druk mee bezig om in samenwerking met Stichting Brommersprint een vergunning te krijgen om ook een professionele sprint te kunnen organiseren! |
|
|
|