![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| Alle overige races & sprints nationaal en internationaal Hier kan je alle overige races en sprints vinden. Nationaal en internationaal. Alleen legale races en sprints. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#35 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
Ik heb een goede levensverzekering hoop ik want ik zal er zijn ![]() Als ik dood ga mag jij me scoot wel hebben Dat pokke eind rijden komt ook wel goed nemen gewoon de BoerenMestWagen toch ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#42 (permalink) |
|
Peugeot Tuning
|
Jij wil dus even vrijdag 280 kilometer rijden aar Rotenburg, een paar keer op en neer sprinten die zaterdag. Vervolgens zaterdag avond weer 280 kilometer rijden terug naar huis. Om dan zondag ochten 220 kilometer naar Veldhoven te rijden en zondag avond weer 220 naar huis.
Dan heb jij dus even +/- 1000 kilometer gereden ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#43 (permalink) | |
|
Sanderd
|
Quote:
Rolt over de grond ![]() Alles der voorover om in de Scene te komen je weet toch ahaha__________________ |
|
|
|
|
|
|
#44 (permalink) |
|
Peugeot Tuning
|
Nu Meinerzhagen geweest is kunnen we gaan denken over Rotenburg
![]() Ik heb mijn kaartje al gekocht van Chris. Hij drukte me op Meinerz een kaartje in de handen en dacht dat ik hem gratis kreeg. Moest ik der even 20 euro voor neer leggen Nja 1 ding weet ik wel, ik neem genoeg grass mee zodat ik mijn weekend kan financieren ![]() Wie gaan der nog meer mee ? (en niet zeggen dat je 100% komt en later toch niet komt, op Meinerz was ook alleen de groep van Nick er en onze groep)__________________ |
|
|
|
|
|
#46 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
Haha idd, Chris liep met die dingen rond. Als nick en die hele groep gaat, hoop ik weer met hun mee te kunnen gaan. Als dat dus kan, ben ik er als het goed is zeker bij! Aangezien Meinerz echt te dik was! Idd, gwn wat grassss mee, en je komt je weekend daar wel door ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#48 (permalink) | |
|
--NX--
|
Quote:
Michel om je ff op te feiten te drukken ik heb dit weekend gewoon 1067 km gereden dus rotenburg is dan ook geen probleem ![]() __________________ |
|
|
|
|