![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| Alle overige races & sprints nationaal en internationaal Hier kan je alle overige races en sprints vinden. Nationaal en internationaal. Alleen legale races en sprints. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink) |
|
Sprinten of Racen
|
reich vs mercedes
gegroet allemaal.
zoals jullie wel weten doe ik dit seizoen mee met de stage 6 cup alleen ben ik er nog niet uit welk soort van waterpomp ik ga gebruiken. de Reich of een mercedeswaterpomp. prijsverschil is onnoemelijk , maar welke is effectief genoeg voor 30 min volle bak te rijden . kan iemand mij helpen om mij te helpen met mijn beslissing. __________________ |
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#7 (permalink) |
|
6.62s - 150m
|
Bosch pomp pakken.
Met voorkeur een nieuwe, maar die zijn wel duurder. Oude pompen verliezen nog wel eens kracht, trekken accu's leeg of zelfs kapot. Maar opzich voldoet een tweedehands uit een mercedes/volvo prima, beide hangen met rubbere ophangbeugel. Ook verbruiken ze amper stroom. (Gaat makkelijk een uur mee met een kleine 1Ah accu),zijn betrouwbaarder, en steviger. Reichpompjes vreten stroom, willen nog wel eens breken, en aansluiting is slecht. adioz __________________ |
|
|
|
|
#12 (permalink) | |
|
Senior Member
|
Quote:
bij piaggio zit de pomp niks in de weg , en is ook betrouwbaar , bij minarelli zit ie voor de onsteking , imo lastig met eventueel sleutelen , ook is de std pomp niet altijd even betrouwbaar imo. ik zou bij mina wel de voorkeur geven aan een electrische bosch pomp. __________________ |
|
|
|
|
|
#15 (permalink) |
|
Registered User
|
ik heb mijn 2 eerste wedstrijden(manches) (venray) gereden met reich waterpompje, de brommer bleef goed op temp en had er vetrouwen in dat het zo zou blijven. midden in de 2de race (manche) werd de brommer 110 graden en had het pompje het begeven.
__________________ |
|
|
|
|
#17 (permalink) | |
|
www.vk-tuning.tk
|
Quote:
hij gaat stuk waar de nippels op de pomp zitten oid, heb zo al 1 keer een reich en 2 keer een andere caravan doorvoer pomp stuk gehad (want dat zijn t eigenlijk). Volgend jaar komt er dus mooi een bosche op ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#19 (permalink) |
|
EMBY ft RST #4
|
De mijne heeft nog nooit gelekt maar ik heb dan ook een nieuwe gekocht tevens krijg je dan ook nog eens garantie als ik me niet vergis. Tevens is een bosch pompje vergeleken met de rest van een sprint of race setup echt niet duur(mijn mening), en het hoort toch wel een beetje bij je setup.
Groetjes __________________ |
|
|