![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| Alle overige races & sprints nationaal en internationaal Hier kan je alle overige races en sprints vinden. Nationaal en internationaal. Alleen legale races en sprints. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink) |
|
ST.net tiepert...
|
Scooter/brommercross topic
Om het centraal te houden een algemeen cross topicje maar
![]() Ik zal zoveel mogelijk data/locaties hier bij elkaar probeer te houden. Zelf een crosswedstrijd toevoeging ? PM me even of reageer in het topic ! 27 oktober 2007 Brommercross Lonneker 8u cross vanaf 8u00 tot 16u00 Info hier : http://home.orange.nl/gwitbreuk/brommercross.htm 4 november 2007 Maisplakcross Handel Inschrijven vanaf 15 oktober (10 Euro) Info hier : http://www.peelrijders.nl/index.php?...d=48&Itemid=34 11 november 2007 Maisplakcross Boekel __________________ |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#8 (permalink) |
|
Registered User
|
foto's Handel 5-11-2007
Wat foto's in willekeurige volgorde:
![]() ![]() ![]() ![]() Kijk die standaard en het bandenprofiel ![]() ![]() Bij de start zitten de scooters meestal vooraan, maar bij de finish........ ![]() ![]() Een "nieuwe" oude echte 50cc VHS crosser ![]() akelig valpartijtje ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() CHINA troep, een crosser waar je niet mee mag crossen ??? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Volgas!!! En nog een krantenartikel: http://www.ed.nl/helmondregio/article2112287.ece __________________ |
|
|
|
|
|
#14 (permalink) |
|
Registered User
|
Nee hoor,
De ice is van Melven Wevers van Scogo (scooters/golf trolleys http://www.scogo.nl/scootercross/list?page=1 ) in Boekel. Ik heb wel samen met hem aan de 6 uurs meegedaan op de ice. En het blok is natuurlijk 100% twins tuned. __________________ |
|
|
|
|
|
#18 (permalink) |
|
Registered User
|
Hoe kwam die vhs mee in de cross? Deze vhs is van een bekendere tuner in de kreidler wereld meende ik. Eindelijk eentje die zo'n crosser nog echt duft te gebruiken. Verder zie ik hier veeel minder schakels, hier in de regio barst het echt van de derbi's, hm-cre's die geimporteerd zijn uit italie. Ook veel crossframe's van 80 en 125 cc's met derbi of minarelli schakelblokken. De klassements leider is toch echt het team van de bromschuur hier, dat is echt net een crossmotor. www.de-bromschuur.nl . 15pk's uit 50cc
![]() |
|
|
|
|
|
#20 (permalink) |
|
Registered User
|
een schakel, maar met een brede powerband, want aan piekvermogen heb je niet wat in de cross. En je kunt de powerband niet uitsmeren door middel van een vario. Maar dat ding gaat goed hard van z'n plek hoor, en het blijft 50 cc! Met 70 of 80 cc is natuurlijk veel meer vermogen te halen, maar dit is tegen de regelementen hier in de buurt.
|
|
|
|
|
|
#21 (permalink) | |
|
Fred Motoren Crew!
|
Quote:
__________________ |
|
|
|
|
|
|
#22 (permalink) | |
|
Bartjuh #54
|
Quote:
|
|
|
|
|
|
|
#24 (permalink) |
|
www.vk-tuning.tk
|
Oii
Net effe gelache met ruud ik zie hem al stuk gaan na 5 min,s rijden Zondag gewoon 4uur gekkehuisSuc6 Ruud& Dr oetker ding gaat wel lekker ![]() Suc6 Martin maak er ook wat moois van ![]() Haha Idd maar was wel vet nu effe proberen om de filmpjes op de computer te krijgen Was mij banden spoor ook nog te zien? ![]() __________________ Last edited by project phantom; 09-11-2007 at 19:07. |
|
|
|
|
|
#26 (permalink) |
|
Registered User
|
15Pk is al heel wat, zeker als je er 6uur achtereenvolgens plankgas mee door het stof gaat baggeren. Dat wil ik zo'n expi dan ook wel eens zien doen.
De kreidler ging inderdaad erg goed. Lag in beide manches op kop, tot dat de rijder het zwart voor ogen begon te krijgen. Hij is net als ons is hij niet zo conditioneel onderlegd, en dan krijg je dat soort dingen. Hij rijdt anders nooit, maar zag dit als een mooie kans om zijn brommer eens uit te laten. Brommer deed het goed, nu de bestuurder nog. Voor wat betreft a.s. Zondag: Het feest gaat wegens het slechte weer, niet door, en wordt uitgesteld naar een tijdstip met betere omstandigheden. __________________ |
|
|
|