![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| Alle overige races & sprints nationaal en internationaal Hier kan je alle overige races en sprints vinden. Nationaal en internationaal. Alleen legale races en sprints. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink) |
|
100% HD
|
Scooter meeting etten-leur
Custom show Etten-leur
De jongerenorganisatie organiseert een custom show in etten-leur en ze hebben mij gevraagd om het een beetje te promoten Wat info: Locatie: Blom slip control Etten-leur Tijd: Van 1 uur tot 6 uur Eten en drinken is aanwezig Vermogensbank van easyriders OV Er mag niet gestunt/gesprint/geraced worden op het terrein!!! Hier de folder: ![]() __________________ |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#7 (permalink) |
|
100% HD
|
Er is een vergunning, er zijn duidelijk afspraken gemaakt met de gemeente en politie.
Politie zal op en rondom het terrein controleren. Ik heb ook al duidelijk vermeld dat er NIET gereden mag worden op het terrein!! Dus laat dit duidelijk zijn. Easy riders vermogens bank is er trouwens niet 6 juli, lucas en rolf hadden geen tijd. Dus komt de vermogens bank van Scooter Center Roosendaal hebbe ze me verteld. __________________ |
|
|
|
|
|
#9 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
of bedoel je ermee dat ze de boel in de gaten houden als er rollerbanken kunnen staan, dan staan ze er geheid |
|
|
|
|
|
|
#10 (permalink) |
|
Registered User
|
Goed initiatief om een meeting te organiseren!
Ga er maar gewoon vanuit dat er rollerbanken staan ook al zegt de politie dit niet te doen naar iedere meeting die ik ben geweest staan ze te banken. Klein voorbeeld Sbo Zoetermeer Wees verstandig en gooi m op een aanhanger! |
|
|
|
|
| Bookmarks |
| Thread Tools | |
|
|