![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| Alle overige races & sprints nationaal en internationaal Hier kan je alle overige races en sprints vinden. Nationaal en internationaal. Alleen legale races en sprints. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink) |
|
ST.net tiepert...
|
Stage6 Cup Italië
Vanaf dit jaar start er ook een nieuwe organisatie in Italië.
De data: 13 april - Ottobiano (Pavia) 18 mei - Castelletto di Branduzzo 15 juni - Latina (suedl. Rom) 6 juli - Pomposa (Ferrara) 3 augustus - Ottobiano (Pavia) 21 september - Pomposa (Ferrara) De kartbanen : Ottobiano : ![]() Pomposa : ![]() Reglementen : Klasse 70cc Stage6 Cup Open: - 19mm carb. - Cilinder tot 47,6mm Bohrung (merk vrij) - Krukas met originele slag - uitlaat vrij - Kleuren scooter vrij - Sticker "Open Stage6 Cup" - Geen prijzengeld, enkel bekers Klasse 70cc Stage6 Cup Racing - Cilinder Stage6 Racing - Carb tot 24mm - Uitlaat Stage6 R1200 of R1400 - Ontsteking Stage6 PVL - Kleuren zwart oranje - Sticker "70cc Stage6 Cup" - Prijzengeld voor de seizoenswinnaar en bekers Klasse tot 85cc Stage6/TCR Cup - Cilinder TCR of Stage6 R/T - Ontsteking Stage6 PVL - Carb tot 28mm - Uitlaat vrij - Kleuren scooter vrij - Sticker "85cc Stage6 / TCR Cup" - Prijzengeld voor de seizoenswinnaar en bekers Website: http://www.stage6cup.it/ ![]() __________________ Last edited by Razma; 24-01-2008 at 00:16. |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#4 (permalink) |
|
Moeilijk rustig....
|
chaaff, alleen is toch best wel een eindje rijden om dan is een race mee te pikken
zou wel een leuk vakantietje zijn ![]() edit: circuit ottobiano ligt gewoon naast milaan, bovenin italië, maar 1000km rijden vanaf Zeeland valt opzich nog wel mee ![]() __________________ Last edited by Machiel.; 04-01-2008 at 12:06. |
|
|
|
|
|
#19 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
spreek voor jezelf wil je hahaha nee zelfs ik, ja ik kon ze nog een beetje bijhouden kwa snelheid..iedergeval 100% zekerweten een tripje richting italie, ik blij vriendin blij haha het beste om met ze alle dezelfde race mee te pikken.. to be continued! __________________ Last edited by guzzip; 07-01-2008 at 15:27. |
|
|
|
|
|
|
#21 (permalink) |
|
Registered User
|
pomposa - Amsterdam -> Ferrera - 1334,7 km - 11 uur en 43 minuten
ottobiano - Amsterdam -> Pavia - 1108,4 km - 10 uur en 28 minuten Coridonia - Amsterdam -> Macerata - 1561,0 km - 14 uur en 42 minuten Latina - Amsterdam ->suedl rom - 1660,1 km - 15 uur en 45 minuten pomposa ligt vlakbij de zee ![]() @ inne ja dat is het enige (probleem) verschil ![]() __________________ Last edited by guzzip; 07-01-2008 at 15:38. |
|
|
|
|
|
#23 (permalink) |
|
vallende hollander
|
fokkin hell das een goed endje rijde
wel jammer dat adria niet op de kalender staat ... maar als er zo veel intresse voor is is het dan niet slimmer om met een groep mensen een vrachtwagen te huren/lenen ... neem aan dat mensen uit de open 70 dit ook wel spannend vinden ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#24 (permalink) | |
|
vallende hollander
|
Quote:
eerste jaar sbo op emmen toen fred er was met zn duitse maat liepe de racers van mij en jack beduidend harder ... terwijl fred toen ook met een 24 reed volgens mij en dan nog round trip naar italie ... baantje onveilig maken buiten mededingen naar het klassement boeiend dat ze grotere carbs hebben ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#25 (permalink) | |
|
De Bonke Racing
|
Quote:
ben ik met je eens ben je denk veel goekoper uit dan dat iedereen appart er heen gaat!! we zijn tenslotte toch allemaal vrienden ![]() (mitchell) onder dempies account __________________ |
|
|
|
|