![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| Alle overige races & sprints nationaal en internationaal Hier kan je alle overige races en sprints vinden. Nationaal en internationaal. Alleen legale races en sprints. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#124 (permalink) |
|
MWS
|
whaha ik heb me super vermaakt
.Waren totaal 18 rijders , bijna een prive baan.Super veel gereden en gewoon 150m , weg was lang zat met remweg, door rijden tot het hek was volgens me teller 175m.Jane ook super veel gereden en Paul en Vinnie ook een paar keer op de Zip. Gewoon top .__________________ |
|
|
|
|
|
#125 (permalink) |
|
Dijkman Crew
|
Het weer was erg mooi, verder een super weekend gehad.
hopen dat het filmmateriaal niet online komt van de avond stappen Verder waren er erg weinig rijders , hierdoor kon iedereen veel/ vaak rijden. Volgend jaar 99% zeker SBO, alleen op een andere weg ![]() @jordy, jij hebt idd veel gereden ![]() Bedankt iedereen. __________________ |
|
|
|
|
|
#130 (permalink) | |
|
Falco!
|
Quote:
maar je zip ging goed hard ! helaas rijd de sonic nog niet helemaal zo als het hoord . maar tog even het gevoel er in gekregen verder wel een goede dag ![]() |
|
|
|
|
|
|
#131 (permalink) |
|
Paul-B
|
was een top dag..
kep me zwaar misdragen ![]() dikk burne & wheelys, alleen me bandje wilde het er niet aan toegeven dan maar voor de deur pret hehe..nog mooie smilie geplaatst.. ![]() en wat voor word gezegd is.. weinig tegenstand.. nijmegen word zwaar vet zie jullie daar!! ps. jordy is een flikker.. NX gebruike bij destart... \IEMAND NOG FOTOS? FLIMS?? __________________ Last edited by StreetZipSp; 09-08-2008 at 20:02. |
|
|
|