![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| Alle overige races & sprints nationaal en internationaal Hier kan je alle overige races en sprints vinden. Nationaal en internationaal. Alleen legale races en sprints. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink) |
|
ST.net tiepert...
|
Weekend Meinerzhagen (D) 14-16 mei
Ik zag net op het SR50 Duitse forum dat er niet zo ver van de NL grens een weekend wordt georganiseerd op een vlieghaven..
Datum is van 14 tot en met 16 mei en 210 km vanaf Nijmegen, best te doen dus ! Mensen die gaan? topic op SR Community: http://www.sr50-community.de/board/t...tuser=0&page=1 foto's vliegveld: http://www.edkz.de/ __________________ |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#12 (permalink) |
|
Super Moderator
|
Hmm...
Best nog wel een eindje weg, maar als het een goed georganiseerde is is het de moeite waard. Kijk eerst ff aan wie er van ut forum gaat en de jongens hier uit de buurt. EDIT: Is maar 154 km vanuit Venlo. Last edited by Ronnie_NRG; 01-02-2005 at 22:45. |
|
|
|
|
|
#18 (permalink) | |
|
Lekker gewoon!
|
Quote:
![]() we zien wel ...tis voorlopig nog niet in de buurt van die data ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#23 (permalink) | |
|
Hahaha
|
Quote:
jep zal ik doen.. ![]() komt dan wel hier te staan ![]() +edit+ Entreeprijs met scooter: 20 € (inc. testbank, sprints, testsprintweg enz) zonder scoot 15 € tot nu 1500 karten verkrijgbar.. om aan karten te komen moet je je regestrieren op: http://www.scooterarea-forum.com/en dit downloaden.. uitprinten.. en een brief met 20 € + xx € voor trugzenden naar die mensen zenden -Sprintrace 50ccm Orginal 50ccm Sport 50ccm Midrace 50ccm Highend 70ccm Sport 70ccm Midrace 70ccm Highend 70ccm Highend + NOS (als genoeg mensen zich inschrijfen) 80ccm Highend met of zonder NOS 125ccm en meer -Burnoutcontest -Custom show tot nu 2 dealers aanwezig: a)Scooter-Center b)SIP SA zal ook komen maar dat is nog niet cka.. ![]() Kartenvoorverkoop begin Februari SprintTerrein: lengte 1200m breede 30m Flyer: dat was het voor het eerste.. als je nog vragen hebt inne @dd mij ff @ msn ruffryder@help-planet.net ![]() AdiozZz __________________ Last edited by Tyrone; 02-02-2005 at 13:53. |
|
|
|
|
|
|
#27 (permalink) |
|
Moraalridder
|
De sprints over wat voor afstand worden die verreden? 1200m is best veel, dus als er zou eens 400m sprint zou zijn met tijdwaarneming dan kom ik wel!
Word wel een leuk weekend dan. Eerst 1 of 2 dagen @ Duitsland en dan op maandag SOBW race in Staphorst.. Pfew. ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#30 (permalink) |
|
Twins Tuned
|
hmm ok ,
mn vertanding is niet orgineel da weet je toch ![]() malossi primair en secundair al een hele tijd magoed ik heb het er hier over, mn deadline da ie echt AF MOET! is lely, moet gewoon vind ik maja, moet nog zat gebeuren dan maja genoieg geblaat nou (ps jouwe naait niet op 400 meter wel op 1 kilometer (aarle )__________________ |
|
|
|
| Sponsored Links |
|
| Bookmarks |
| Thread Tools | |
|
|