![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| Alle overige races & sprints nationaal en internationaal Hier kan je alle overige races en sprints vinden. Nationaal en internationaal. Alleen legale races en sprints. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#1 (permalink) |
|
Registered User
|
zip sp2000
ik heb een zip sp2000 gezien
met zoon zip h2o voorkap. maar hij heeft een normale voor vork dus niet zoon een arms mono poot waar je een veer in zet. ik wil hem gebruiken voor stage 6 cup! kan ik er zoon mono arm in zeten? of gaat dat gewoon niet passen? en is hij bruikbaar van wegen andere reden? of moet ik gewoon een sp98 of zip h2o kopen? |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#4 (permalink) |
|
Registered User
|
heet denk niet officeel sp....
http://www.deco-moto-products.de/images/Zip-5_000.JPG zo een maar dan een sp voorkap! kan daar zoon mono vork in? en is die bruikbaar voor stage 6 cup |
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Registered User
|
ja plaatje is van google.
het belangrijkste vind ik of hij licht genoeg is en of die mono vork er in kan zo dat ik race vering kan monteren. maar nog een vraagje rs24 en rs24/10 is dat een groot verschil? 400 euro of 1000 euro voor en achter is nog al een groot verschil ik heb geen sponsor en zal niet weten hoe ik er aan moet komen ook... ik ben nog student dus verdien niets |
|
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
vallende hollander
|
licht genoeg?
je scooter is altijd te licht zelfs met mono vork ... je zal er altijd lood bij moeten plakken om op het legale gewicht te komen op de race met een zip sp 98/2000 rs24 is voor een beginner ruim voldoende ... vraag is idd eerder gesteld __________________ |
|
|
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Registered User
|
mijn laatste probleem is dat ik wel is op sprintscooter heb gereden en runner 180cc enz maar nooit een zip met de wegliging van een racer.... ben bang dat ik het of niet leuk vind of niet goed kan omdat je behoorlijk plat moet gaan enz... is beetje jammer dat je eerst 4000 euro er in moet steken voor je kan testen wat je echt wil
|
|
|
|
|
|
#20 (permalink) |
|
Registered User
|
ja dat hebben meer mensen gezegt...
maar hoe zoekje een sponsor? en krijgje hem zo ver geld er in te steken? ik heb geen NAAM zo als andere tuners of zo.... kan moeilijk heel de stad aflopen en overal 30min verhaal doen omdat ze het niet kennen... en nee geen intresen horen |
|
|
|
|
|
#25 (permalink) |
|
Hej nog rol'n?
|
"Club van 50" is niets anders dan dat je familie, vrienden of kennissen vraagt om 50 euro te sponsoren voor dat seizoen. Ze worden dan lid van de "Club van 50".
Hetzelfde geld dus voor de club van 20 voor als men €50 te veel vind. Ik ben zelf ook nog student en het lukt mij ook om te racen. Gewoon veel werken. ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#27 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#30 (permalink) |
|
Arend!
|
Sponsors heb je alleen maar gezeik mee. Sponsors verwachten immers altijd wat terug, dus je moet ze tevreden houden met goede prestaties (wat dus onnodige druk oplevert) en met race-verslagen, fotos ed.
Naast mn werk heb ik het altijd zonder sponsors gedaan. Je eerste 2 jaar zijn dan wel een beetje low-budget, maar je bouwt dan toch wel het een en ander op, omdat je niet elk jaar alles opnieuw moet aanschaffen. Als je een echte beunhaas en crash-mongool bent is dat natuurlijk anders ![]() __________________ |
|
|
|
| Sponsored Links |