![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| SBO Sprints Het forum van de SBO met betrekking tot de scootersprints van de SBO. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#31 (permalink) | |
|
-BMW-
|
Quote:
Als je de zijkant van de moer bekijkt, kan je zien hoeveel grip je aan beide kanten alleen al hebt om het punt heen waar het gaatje zit. (groen) Als je dan fatsoenlijk gereedschap gebruikt , kan het gewoon niet kapot gaan. Last edited by A-Bizar; 25-07-2007 at 13:02. |
|
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#33 (permalink) |
|
Senior Member
|
voor je eigen veiligheid alleen al zou ik het wel doen als het makkelijk kan.
@ iceman , waarschijnlijk is er dan wat anders met de moer gebeurd of gewoon slecht geboord of te groot oid , een moer kun je echt wel in boren , zelfs m8 wil nog wel... __________________ |
|
|
|
|
|
#34 (permalink) |
|
Senior Member
|
ff wat voorbeelden btw:
olievul plug : aftapplug (beetje slechte foto , en op de kop )vooras + remklauw (ik weet het , roest op de schijf )hoe ik mijn achteras heb geborgd , zo kan het niet loslopen , of deze manier mag bij de sbo weet ik niet. __________________ Last edited by melf #50; 19-04-2007 at 17:45. |
|
|
|
|
|
#37 (permalink) |
|
DE ENIGE ECHTE
|
Quote van andries
Schuin door de moer heen boren ( dus niet door je as maar gewoon een hoekje van je moer ). Dan een heel klein gaatje in je wiel boren en dan de moer vast zetten met een borgdraadje naar je wiel. Of je moet nog bouten ergens anders in je wiel hebben , dan kun je daar een gaatje inmaken. http://forum.scooterforum.net/forum/...1&d=1192626210 __________________ |
|
|
|
|
|
#38 (permalink) | |
|
[ SBO sprinter #86 ]
|
Quote:
Ik heb persoonlijk men moer gewoon erover gezet en dan heb'k men gaatje geboord; doe het natuurlijk wel op een rustige manier en geen te groot boortje nemen! alee grtz! |
|
|
|
|
|
|
#43 (permalink) |
|
100% HD
|
Ik ga deze week ook beginnen met alles te borgen, ik zal overal fotos van maken hoe ik het gedaan heb,
Mischien dat ik daar andere mensen mee kan helpen ![]() EDIT: Het is er helaas niet van gekomen, totaal geen tijd voor gehad Ik borg alles wel als ik terug ben van spanje __________________ Last edited by Danny Phantom; 08-11-2007 at 01:39. |
|
|
|
|
|
#49 (permalink) |
|
sbo 08 #243 22.8pk
|
ik zit ff met de vraag over het borgen van me voorremmerij met oog op de sbo keuring voor volgend seizoen
ik heb een stage6 monsterdisc onder de slider en nu heb ik me bouten op bricked en voorvorkpoten geborgd maar hoe zit het met de bouten waarmee de klauw op de bricked vast komt omdat die verzonken liggen in de bricked.hoe hebbe jullie dit gefixt? en heb je er eventueel ff foto's van alvast bedankt http://img139.imageshack.us/img139/1562/borgenld4.jpg __________________ |
|
|
|
|
|
#50 (permalink) | |
|
Bob #124
|
Quote:
Ik heb het over een mooie oplossing vin en heb sowieso geen achterveer zitten waar die hoort te zitten bij minarelli maar ik ga zelf wel wat verzinnen, 6kant bout vind ik toch te lelijk![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#51 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
boor door je bricked en dan in je inbusbout dan daat een splitpennetje door of een draatje van boven na onder dus gewoon vanaf de zijkant erin booren suc6 |
|
|
|
|
|
|
#52 (permalink) | ||
|
Peugeot Tuning
|
Een hele scooter bouwen kunnen ze....maar even simpel wat borgen is weer te moeilijk
![]() Quote:
![]() Quote:
![]() Gewoon een gat erin boren, draad er VOOR het indraaien van de bout er al door heen doen. En dan met een dop + ratel vast draaien en zorgen dat dat borg draad dan in een ''hoekje'' valt. En door die moer het zelfde verhaal wat al zovaak verteld is. Met een 2 / 2.5 mm boortje er schuin door heen boren, desnoods van 2 kanten boren. Wat dan wel makkelijk is om met een slagpen oid een putje te slaan, zodat het boordje er niet af kan lopen. Bij de remklauw had ik dat mijn boutjes in de vork kwam te zitten, gewoon een hoekje vijlen / slijpen zodat je wat ruimte krijgt voor het borg draad . Hier zal ik morgen wel een fototje van maken als ik het niet vergeet .__________________ Last edited by Michel #197; 02-12-2007 at 01:41. |
||
|
|
|