![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| SBO Sprints Het forum van de SBO met betrekking tot de scootersprints van de SBO. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#61 (permalink) |
|
Bob #124
|
Ik ga het binnenkort maken. 2 hele kleine gaatjes in de onderkant van het carter. een mooie ring van een sleutelbos (1 met zo'n klipje erin, want dan loopt ie mooi vlak met je carter aan de binnenkant) dan een imbusboutje als aftap plug. gaatje in het imbusboutje. draadje naar het oogje en klaar ben je ![]() je hebt dus een mooie goedgekeurde borging zitten op 2 vierkante centimeter aan de onderkant van het blok geen gezeik met draadjes als je blok eronder vandaan moet met achtervering of met je carterkap eraf halen.ik ga het vandeweek in elkaar flansen als ik m'n blokje terug heb ![]() __________________ |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#65 (permalink) |
|
Beun baby beun
|
Hellow people,
ik wou een keertje vragen hoe jullie door de achteras zijn gegaan want bij mij lukt het van geen kant!! Heb zelfs cobalt boren gaan halen enz en niets lukt!! Iemand een idee ? ( het gaat om een sonic blok... ) Grtz Robby __________________ |
|
|
|
|
|
#67 (permalink) | |
|
SBO CREW TC
|
Quote:
of met 1 van de boutjes verbinden die je velg op de naaf houden,als je die hebt! dus gaatje boren in het hoekje van je moer,dan een gaatje boren in de kop van de inbus die je velg op de naaf vast houd,daar door heen en borgen maar! maar als je dit niet hebt inderdaad om een spaak van je velg ofzo! __________________ |
|
|
|
|
|
|
#69 (permalink) | |
|
Suzuki TL1000R
|
Quote:
__________________ |
|
|
|
|
|
|
#70 (permalink) |
|
Registered User
|
bij mina blok met area 51 is het dus wel wat moelijker.
zowiezo zit moer diep in velg(dus stel zou gaatje door hoekje van moer boren krijg je borgdraad heel lastig door heen) dus ik las gewoon ringetje op moer haal daar borgdraad door heen. Dan nog een 2 gaatjes in velg boren van binnen naar buiten. dan borgen zodat het wel nog demontabel is zodat je niet elke x borgdraad opnieuw door velg heen moet doen. gr mark Last edited by speed area; 21-01-2008 at 20:32. Reason: beter zo |
|
|
|
|
|
#77 (permalink) |
|
BigBore!
|
Ik zou de imbus borgen die aan de onderkant van de poot waar geen schroefdraad zit. Die is makkelijker te borgen als de as zelf, aangezien die aan beide kanten in de poten valt. De imbus die de as klemt steekt als het goed is gewoon nog uit
. Daar ff een gaatje in boren en dan de borgdraad ergens vast maken .__________________ |
|
|
|
|
|
#78 (permalink) |
|
ThomasM.
|
Ik reed vorig jaar met een benelli en die heeft zo'n zelfde soort voorwielas systeem volgens mij. Ik heb toen gewoon door mn voorvorkpoot heen geboort die vervolgens weer door mn as heen ging(uiteraard wel op een punt waar het makkelijk kon). Maar door die inbus zou evt ook kunnen, ik d8 vorig jaar:stel dat t niet door die inbus mag, kan ik niet rijden. Dus beter gewoon door m'n as.
![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#79 (permalink) |
|
~~ Black NeSRox ~~
|
Ik zit zo even te lezen en ik denk laat ik jullie maar even helpen met wat foto's te plaatsen van alles dat je moet borgen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() op een rijtje: Remklauw bouten Bouten van je adapter (mits je oversized hebt) Achterwiel bouten Wielas voor Wielas achter Olieplug Die andere olie bout ![]() Als ik iets niet goed geborgd heb moeten jullie het zeggen dan kan ik dat nog even maken ![]() __________________ Last edited by Mike.v.W; 22-02-2008 at 15:04. |
|
|
|
|
|
#81 (permalink) |
|
Leon#223
|
http://i29.tinypic.com/2hs18o2.jpg
T is niet te zien op deze foto, maar heb je je 2 bouten waarmee die stage6 klauw vast zit aan de adapter ook geborgd? En is dat ook verplicht? __________________ |
|
|
|