![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| SBO Sprints Het forum van de SBO met betrekking tot de scootersprints van de SBO. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#95 (permalink) |
|
MWS
|
Ik heb het volgende geborgt bij zip sp2000
- Voor remklauw - Voorwiel as - Subframe as - Achterveer - Olie plug onder en boven - Achterwiel met een splitpen - Achterrem Was er totaal 10 minuutjes mee bezig. Als ik vrijdag effe tijd heb maak ik er wel duidelijke foto's van, want bijna alle foto's in dit topic zijn dood. __________________ |
|
|
|
|
|
#96 (permalink) |
|
EPC / RST # 69
|
Ik heb op het moment alleen nog maar olie af tap plug onder en beneden geborgd. De onderste schroef heb ik geborgd naar de achterrem, dit leek mij het makkelijkste. Voor de rest moet ik nog gaatjes laten boren in de voorste schroefjes en in de schroeven van het subframe. Ik post van het weekend wel foto's
![]() Edit: Hier gaat het over een zip sp 2000 __________________ |
|
|
|
|
|
#97 (permalink) | ||
|
TTE Mooierd #221
|
Quote:
. Ik bedoel een blokje wat van je frame af blaast met 110 km/u lijkt me niet prettig Quote:
![]() __________________ |
||
|
|
|
|
|
#99 (permalink) |
|
HD Powered
|
Bij mij zit op mn as voor mn blok gewoon een moer met zelfborgend draad? Ding draait geen 130 km/h zoals je voorwiel of achterwiel. Je kunt het natuurlijk doen voor de zekerheid, maar ik zie voorlopig nog niet "zomaar" een blok onder mn scooter vandaan vliegen.
![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#101 (permalink) |
|
Und Voilá
|
Geloof me een verse zelfborgende moer komt niet los !
Geheb gewoon de ophanging van het blok rondom met zelfborgende moeren! Een standaard subframe zit niet eens met zelfborgend moeren vanuit de fabriek en die gaan zo 20.000 km mee zonder loskomen ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#103 (permalink) |
|
Und Voilá
|
Ja en daar zit het punt hoe word alles vast gedraait
![]() Je kan het gewoon doen zoals Vast = Vast of nog ff een beetje loctide en een extra slag erachter aan ![]() Bij mij is nog nooit wat los gekomen.. Ontopic. ik ga binnenkort zoveel mogelijk borgen (wat geborgd moet worden) met Splitpennen is ff kijken of het lukt op zoveel mogelijk plekken __________________ |
|
|
|
|
|
#105 (permalink) | |
|
PINK Addicted BOI!
|
Quote:
wil mijn paarse boutjes natuurlijk niet kwijt raken ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#106 (permalink) | |
|
Rossi Replica Rox
|
Quote:
Alleen gaatjes boren ben je waarschijnlijk al langer mee bezig.. __________________ |
|
|
|
|
|
|
#116 (permalink) |
|
SBO COÖRDINATOR
|
dat zijn al teveel handeling in een keer voor sommige mensen
![]() zullen we het weer gewoon over borgen hebben en daar ook foto's van posten? daar hebben de nieuwe mensen meer aan dan dat iemand het met zijn ogen dicht kan of terwijl dat ie zit te kakken ofzo. __________________ |
|
|
|