![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| SBO Sprints Het forum van de SBO met betrekking tot de scootersprints van de SBO. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#153 (permalink) |
|
Registered User
|
lijkt me beetje klote om door je as heen te boren.
stel je draait hem de volgende keer net wat harder vast, komen de gaten niet meer overeen..... heb je er nog niets aan gehad. ik ga gewoon proberen schuin een gaatje er doorheen te boren ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#155 (permalink) | |
|
Was Pd-tuning
|
Quote:
een moer draai je hier op een bout en heet een bout geen moer. deze week de laatste dingen borgen, oa wielassen en dan ben ik klaar ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#164 (permalink) |
|
Need tuning? PM!
|
Ik heb ook even een vraagje;
Hoe moet ik mijn voorwielas borgen? Malossi voorvork heeft een boutje wat de wiel as klemt, is dit voldoende? Ik kan echter geen gat boren aan het uiteinde, omdat daar niet genoeg draad zit. ![]() ![]() __________________ Last edited by Big B NRG; 31-03-2008 at 13:48. |
|
|
|
|
|
#165 (permalink) |
|
Leon#223
|
@ hierboven, je foto's doen het niet..
Hier mijn eerste borg resultaat. ![]() Wel jammer dat ik me "gedraaide" borg draad er niet door heen kreeg ![]() Het valt nog niet mee om door die keiharde boutjes en moeren heen te komen ( zeker niet vanuit een hoek..). Ondanks een goeie kolomboormachine met toebehoren zijn er al 3 boortjes gesneuveld ![]() Iemand nog tips?? __________________ |
|
|
|
|
|
#168 (permalink) | |
|
Need tuning? PM!
|
Quote:
Kan je hem dan niet door de moer en as boren, dan past er wel een draadje doorheen. __________________ |
|
|
|
|
|
|
#170 (permalink) |
|
45.8KG 21.5HP 6.95s
|
Dan draai je hem nu goed vast, boor je er een klein gaatje doorheen + borg je hem. Dan als je hem weer los en vast doet zorg je ervoor dat het gaatje overeen komt, de kans dat de as dan niet goed vast zit is volgens mij best klein, bovendien zorgt de borging ervoor dat hij niet los loopt
![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#171 (permalink) | |
|
Need tuning? PM!
|
Quote:
![]() Mja, ik ga liever niet in dure voorvorken zitten boren. Misschien is het boutje wat de as klem zet wel voldoende. __________________ |
|
|
|
|
|
|
#172 (permalink) | |
|
45.8KG 21.5HP 6.95s
|
Quote:
__________________ |