![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| SBO Sprints Het forum van de SBO met betrekking tot de scootersprints van de SBO. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#181 (permalink) | |
|
-SpeedFox-
|
Quote:
.Ik rij namelijk ook trommelrem, en heb nergens gelezen dat meer ervan moet. __________________ |
|
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#182 (permalink) | |
|
Suzuki TL1000R
|
Quote:
is naar mijn weten al vaker ter spraken gekomen. en natuurlijk je oliedopjes (boven en onder) __________________ |
|
|
|
|
|
|
#193 (permalink) |
|
SBO COÖRDINATOR
|
je kunt alle bouten en moeren borgen als je wil. ik heb bij de race nog nooit een bout of moer gezien die je niet kon borgen. ik heb zelfs verzonken bouten gezien die mensen geborgd hadden.
wat je doet is een gaatje schuin in de kop van de bout boren tot onder in het gat waar de inbus in moet. ik heb helaas nergens foto's van, omdat het allemaal machine's van rijders waren. het borgen is ervoor dat iets niet losloopt en verder niets. __________________ |
|
|
|
|
|
#200 (permalink) |
|
45.8KG 21.5HP 6.95s
|
Weet ik
Maar doe het toch, ga het wel op een andere manier doen. Van de week als we het blok beter gaan centreren dan doe ik de borging door de as heen i.p.v. moer en as, dit omdat het echt een klote werk was zoals het nu is.Vanavond ga ik me linkerkant van me voorvelg opnieuw + achterveer. Achterveer is volgens mij niet verplicht, maar wel een fijn gevoel denk ik ![]() Ook daar zal ik dan wel even foto's van maken ![]() Achterveer: Remklauw adapter: Voorwiel en remklauw: __________________ Last edited by kees; 06-04-2008 at 23:42. |
|
|
|
|
|
#202 (permalink) |
|
Paul-B
|
aangezien ik niet alle tijd heb om alle berichten doortelezen
mijn vraag:.. in het regelement staan voor specifieke dinge borgen maar hier begint het met scooterspecial en superspecial.. is het dus ook nodig bij scooter 70 om te borgen of niet verplicht? vriendvanme zei al dat het niet verplicht was maar wel gewenst.. bij voorbaat dank ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#204 (permalink) | |
|
SBO crew
|
Quote:
omg ? ![]() geen regelement door gelezen? __________________ |
|