![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| SBO Sprints Het forum van de SBO met betrekking tot de scootersprints van de SBO. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#221 (permalink) |
|
New guy in town...
|
Gisteren en vandaag wezen borgen look interesseert me niet als het maar goed is. Ook even de blokophanging gedaan voor de zekerheid.
7 boortjes en een lamme arm verder: Achterwieltje: ![]() Blokophanging: ![]() Voorwiel: ![]() Rembout: ![]() Olieplug ![]() Nogmaals een rembout. ![]() Vulplug staat niet op de foto maar is ook gedaan ![]() SBO proof? __________________ |
|
|
|
|
|
#222 (permalink) |
|
45.8KG 21.5HP 7.08s
|
Dan is het SBO proof
Blok ophanging hoeft niet volgens mij.Maar het ziet er NIET uit, het boeit je ook niet zeg je maja wil het toch even duidelijk maken ik heb op hengelo mooi dun (0,9MM) borg bij, kun je wel wat van krijgen dan ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#223 (permalink) |
|
New guy in town...
|
Klopt blok ophaning hoeft idd niet volgens mij. Maar ik heb dit voor eigenveiligheid gewoon erbij gedaan. Zoveel extra werk is dat niet 2 gaatjes boren
![]() Als jij me even aanspreekt op Hengelo dan wil ik voor het achter wiel wel een ander draadje er doorheen reigen. ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#225 (permalink) |
|
New guy in town...
|
Ik wist dat iemand dat ging zeggen
![]() Ik heb dit toen opgelost vlak voor een meeting. Ik had er toen nog geen olie en bout in. Ik moest toen terwijl hij op de aanhanger stond een bout erin draaien. Dit was het enige wat voor handen lag. En toen moesten we weg anders kwamen we telaat. Sindsdien nooit meer aangedacht. En om dan nu de olie er uit te laten lopen voor de mooiegheid vind ik een beetje onzin voor een plek wat toch niemand ziet ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#232 (permalink) | |
|
Suzuki TL1000R
|
Quote:
![]() __________________ |
|