![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| SBO Sprints Het forum van de SBO met betrekking tot de scootersprints van de SBO. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#302 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#306 (permalink) |
|
Registered User
|
hey
weet iemand of ze ook perssonen met 1 hand laten goed keuren voor de rest gewoon helemaal goed kwa ogenen conditie? als dus iemand naar zon keuring gaat kan iemand het voor mij ook vragen .p.s ik rij al scooter legaal . mocht van de verzekering met aanpassingen de wet zij er niks over en vraag me af of ik ook gewoon mag racen, omdat ik dit een leuke en heerlijke hobby/sport vindt nahjah thnx in advanced greets Theo |
|
|
|
|
|
#307 (permalink) |
|
Sbo #176
|
@ aprilia-rider: Met een hand sprinten word ws moeilijk omdat je 2 remmen hebt en 1 gashendel, en gas geven en remmen tegelijk een beetje leip is met 1 hand omdat sbo toch wel een beetje harder gaat dan je straat scooter. Normaal kun je met je andere hand nog bijsturen en remmen maar met 1 hand gaat dat moeilijk.En Je kan natuurlijk altijd proberen door een medische keuring te komen maar ik denk dat een arts dat niet goed zal keuren maar je kan het altijd vragen/proberen.Ik moet me over 1,5 week laten keuren ik kan het dan wel ff voor je vragen aan mijn arts.
__________________ |
|
|
|
|
|
#309 (permalink) | |
|
6.62s - 150m
|
Quote:
Laat reacties over aan mensen die er wat over te zeggen hebben! Zoals de sbo crew bijvoorbeeld. __________________ |
|
|
|
|
|
|
#310 (permalink) |
|
Registered User
|
op het papier van MON staat : alleen MON- of SMA- sportkeuringsformulieren worden geaccepteerd! maar heb ik dat formulier nu niet voor me liggen? maar een huisarts die deze keuring uit kan voeren kan gewoon dit formulier invullen en komen er geen verdere formulieren bij kijken? M.v.g. Klaas
|
|
|
|
|
|
#314 (permalink) |
|
Registered User
|
Ga daar maar goed achter die verzekering aan Dennis, ik d8 het zelf ook, achteraf betalen ze dus helemaal geen rooie rot cent terug. Bleek dat je keuringarts aangelosten moet zijn bij een of andere sportclub organisatie ofzo. Dus een mooi verhaal om niet te hoeven te betalen!
|
|
|
|
|
|
#315 (permalink) | |
|
PINK Addicted BOI!
|
Quote:
en hebben hun het voor me nagekeken dus zal wel goed komen ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#317 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
want hun verplichten je om zo keuring te laten uitvoeren, mjah ik kies er zelf weer voor om te gaan sprinten! Dus dat was ook weer zo heldere opmerking van die gast. |
|
|
|
|
|
|
#320 (permalink) | |
|
Registered User
|
Quote:
denk het eerst maar toch. Je weet het nooit met die rare medici! ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#327 (permalink) |
|
PINK Addicted BOI!
|
nou vandaag dus gekeurd
en jezus wat was er veel mis ![]() ff nadenken: Veel speling op gewrichten: ze liet me knie zien focking eng ![]() lichte bolling in rug. iets met me voeten Bekken staan scheef naar rechts ofzo ene poot was langer als de ander ![]() Maar me pis was wel goed ![]() Owja ben gewoon goed gekeurd ![]() EDIT: ik heb nu dus een MON keuring gedaan die mee gestuurd werd en het ziekenhuis stuurt een KNMV keuring op hier heb ik ook een kopie van maar wat is het verschil? ![]() __________________ |