![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| SBO Sprints Het forum van de SBO met betrekking tot de scootersprints van de SBO. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#31 (permalink) | |
|
DE ENIGE ECHTE
|
Quote:
je bent wel bij een huisarts geweest? __________________ |
|
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#33 (permalink) |
|
Flakkee Racing Team
|
Ik word pas na de 23ste gekeurd bij de huisarts,
Kan ik wel gewoon inschrijven en map terugsturen na de keuring? Dus dat ik de 23ste al wel het geld overmaak, om de zekerheid te hebben dat ik volgend jaar mee kan doen? (neem aan van wel, maar tis maar voor de zekerheid, wil tenslotte wel erg graag meedoen volgend jaar )__________________ Last edited by Mizzle.; 20-10-2006 at 21:09. |
|
|
|
|
|
#34 (permalink) | |
|
DE ENIGE ECHTE
|
Quote:
je moet eerst al je papieren terug inzenden voordat je officieel bent ingeschreven. er zijn 250 startbewijzen te vergeven dus ik denk niet dat dat op 1 dag gedaan is. alleen zou ik niet te lang wachten met alles terug te zenden. __________________ |
|
|
|
|
|
|
#35 (permalink) | |
|
paralara
|
Quote:
Waarom moet dat nagevraagd worden.? Vorig jaar was bekend dat je medische keuring van de huisarts 1 jaar geldig was. In dit forum in het begin, is bekend gemaakt dat het veranderd is, dat het 2 jaar geldig is, tenzij je ouder bent als 35 jaar. Dus ik raak een beetje confused!!!!! __________________ |
|
|
|
|
|
|
#38 (permalink) |
|
DE ENIGE ECHTE
|
doe is ff rustig man
die vraag is al 20 x gesteld ik heb hierover al gebeld gehad vorige week en het antwoord was dat alle sbo rijders 2 jaar hadden. alleen de rijders die een SMI keuring hebben gedaan 3 jaar. ik ga deze week nog een keer bellen om het zeker te weten. __________________ |
|
|
|
|
|
#39 (permalink) |
|
DE ENIGE ECHTE
|
ik heb vandaag contact gehad met de mon.
voor alle startbewijshouders die een gewone keuring hebben gedaan is deze nog geldig tot eind 2007. voor alle startbewijshouders die een SMI ( voorheen SMA ) keuring hebben gedaan is deze geldig tot eind 2008. __________________ |
|
|
|
|
|
#56 (permalink) | |
|
6,38s @ 150m
|
Quote:
werd tegen mij gezegt, en als je slim bent neem je al een potje urine mee die heb je toch nodig anders moet je dat daar doen ![]() __________________ |
|
|
|
|