![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| SBO Sprints Het forum van de SBO met betrekking tot de scootersprints van de SBO. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#91 (permalink) |
|
::| NRG Wheels|::
|
Mijn huisarts zei eerst ook: dat kan ik denk ik niet doen. Toen zei ik: volgens mij is alles in te vullen door een normale huisarts. Toen keek die naar het papiertje en is zo het lijstje af gegaan.
Bij sommige artsen hoef je ook geen urine af te geven. Maar SMA keuring zal vast net iets verder gaan. __________________ |
|
|
|
| Sponsored Links (To remove this banner, please register.) |
|
|
#92 (permalink) | |
|
Johnny
|
Quote:
Ik werd elke keer keihard afgewezen. En iedereen stuurde me maar door ben bij 6 a 7 artsen geweest. ![]() Laurens: PM Last edited by BFE EVO SR; 01-11-2006 at 13:26. |
|
|
|
|
|
|
#96 (permalink) | |
|
25,3 sae en 29,4 nx
|
Quote:
maar dat graje kost me 100 en heb me verzekering al gebeld en die doen moeilijk met vergoedendus heb een afspraak gemaakt bij zo'n medische keurings instantie wat me huisarts gaf en die is nog 50 maar in ieder geval minder maar ken de 14e pas__________________ |
|
|
|
|
|
|
#98 (permalink) |
|
Erik de Wit Bromshop
|
Heb een paar dagen geleden ook contact opgenomen met m'n huisarts, die kon of wilde het zoals al verwacht niet... Daarom contact opgenomen met het SMA hier in Den Haag, kost 78euro voor een verplichte medische sportkeuring. Helaas was het nogal druk en kon het pas de 10e.
__________________ |
|
|
|
|
|
#101 (permalink) | |
|
Scooter Kotser
|
Quote:
Vraag anders aan je huisarts "Gericht klein onderzoek" Daar staat die van mij namelijk onder vermeld. ( Mijn huisarts vond de keuring namelijk niet zo heel veel voorstellen) Leek een beetje op een school arts onderzoek vond ik. Koste overigens 25,50 bij mij ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#103 (permalink) | |
|
Special SR Driver
|
Quote:
bij mij moest het ook door een andere arts, wel in de huisartsenpraktijk ik werd eerste instantie nog niet goedgekeurd, had hart ruis (kan veroorzaakt worden door het niet goed of TE goed sluiten van de hartkleppen,) werd direct door verwezen naar de cardioloog in het ziekenhuis, mn zus werkt op die afdeling dus kon ook vandaag nog daar langs, echo gehad, hartfilm etc etc, bleek niks te zijn, kwam vaker voor bij mij leeftijdsgroep. heb alle papieren van het ziekenhuis ook in de envelop geduuwd en gaat morgen op de bus ![]() ben dus uiteindelijk ook goedgekeurd ben er blij om ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#105 (permalink) |
|
nog 1tje dan?
|
Ik ben afgelopen week langsgeweest met de aanvraag en die vrouw achter de balie bij de huisarts zei dat ik haar de volgende dag moest belle of het kon, smiddags belde ze al terug, kom woensdag om 8 uur maar, was 45 minuutjes werk of zo,
het lijkt me dat elke huisarts dit kan, gezien de dingen die moeten gebeuren, denk alleen dat sommige je afzetten of er gewoon geen zin in hebben en zeggen van, ga maar naar een ziekenhuis of keuringsarts... Prijs weet ik niet, de nota komt vast nog wel op de deurmat! ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
#108 (permalink) |
|
Registered User
|
Misschien een tip voor mensen waarbij hun eigen huisarts niet keuren. Je mag sowiso niet gekeurd worden door je eigen huisarts. Bel gewoon even alle huisartsen in de omliggende dorpen rond, dan is er vast wel 1 bij die het doet.
Mij koste het gelukkig maar 25,50. Ben __________________ |
|
|
|
|
|
#109 (permalink) | |
|
Flakkee Racing Team
|
Quote:
Wel raar dat de tarieven zo verschillen eigelijk ![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#111 (permalink) |
|
Johnny
|
Ik heb het ook eindelijk kunnen regelen met een huisarts uit een andere plaats. De huisarts waar ik nu wel terrecht kan vond het waardeloos dat de huisartsen in mijn eigen plaats ''geen tijd'' hebben. Ik heb nu voor woensdag een afspraak en dat kost me €38,20
|
|
|
|
|
|
#112 (permalink) |
|
Registered User
|
Ik ben ook geweest, maar gewoon bij me eigen huisarts, hoezo zou dat dan niet mogen
![]() Ik had het nog met die man over het geld gehad van het keuren Hij zij me zo, ik kan op me pc de richtlijnen zien van de keuringen( klein,groot, enz enz) Een kleine keuring kost 75 euro ongeveer, maar omdat hij dit teveel vond, heeft hij het me opgeschreven als een keuring voor auto rijden ofzo. Deze kosten me 36 euro ![]() Dus huisartsten die 75 euro of meer vragen zijn eigelijk echte afzetters ( maar ze mogen het er voor vragen), omdat dit staat voorgeschreven. |
|
|
|
|
|
#113 (permalink) |
|
:: | SSR 491 | ::
|
Lees hier dat t niet mag gebeuren door je eigen huisarts, vind dit een beetje een nutteloos iets, waarom dan wel niet? Omdat het dan niet naar waarheid zal gebeuren ofzo? Ik kan zonder die keuring al zeggen dat er niks aan me mankeert, maarja
wie ben ik__________________ |
|
|
|
|
|
#114 (permalink) | |
|
Johnny
|
Quote:
Mijn huisarts bewoorde het zo: Stel dat jij het niet eens ben met de uitslag van de keuring krijgen we onderling scheve gezichten. En om de relatie met onze klant zo goed mogelijk te houden keuren wij geen eigen klanten. Hier heeft hij natuurlijk wel gelijk in. Mvg |
|
|
|
|