![]() |
|
Welcome to the Scooter Forum. Everything about your scooter and fast scooters! If you want to post a message you have to register We provide information about how to tune your scooter and about the scooter meetings and scooter races. Enjoy yourself and tune in! Klik hier voor Nederlands. Use this to search our site: |
|
|||||||
| SBO Sprints Het forum van de SBO met betrekking tot de scootersprints van de SBO. |
![]() |
|
|
LinkBack | Thread Tools |
|
|
#123 (permalink) | |
|
Tj Speed Neo's
|
Quote:
we wachten af meer kun je toch niet doen. laat jij het trouwens bij je huisarts doen of sport medische instelling. __________________ |
|
|
|
|
|
|
#125 (permalink) | |
|
TTE Mooierd #221
|
Quote:
Jij dan ? __________________ |
|
|
|
|
|
|
#126 (permalink) | |
|
Tj Speed Neo's
|
Quote:
het kost alleen 80 euro maar goed word het tenminste vergoed en het is 3 jaar geldig. mzzl martijn __________________ |
|
|
|
|
|
|
#130 (permalink) | |
|
6,90 sec @ 150m
|
Quote:
Maar ik heb ook al over mensen gelezen die wel gewoon bij hun eigen huisarts terrecht kunnen. Uiteindelijk ben ik bij een sportarts uit gekomen. Mijn keuring is 3 jaar geldig en ik was 80 euro kwijt die ik gewoon terug kon vragen bij mijn verzekering. __________________ |
|
|
|
|
|
|
#139 (permalink) |
|
Registered User
|
Ben gistere ook naar de huisarts geweest nadat ik de dag ervoor wat bier had gedronken, alles was goed behalve me urine haha
zaten teveel eiwitten in. Vandaag opnieuw geweest, omdat het wel toeval kon zijn en was het gewoon goed.. Wel heeft de arts geschikt met beperkt risico ingevuld maar lijkt me niet echt wat uitmaken geschikt is geschikt lijkt me nietwaar? koste me trouwens 25 euro duurde alles bij elkaar 15 minuten.__________________ |
|
|
|
|
|
#140 (permalink) | |
|
breskens coast racers
|
Quote:
![]() __________________ |
|
|
|
|
|
|
#142 (permalink) | |
|
DE ENIGE ECHTE
|
Quote:
de kant waar al die ja en nee vragen op staan moet je zelf invullen en de andere kant moet de arts doen. __________________ |
|
|
|
|
|
|
#143 (permalink) | |
|
6,38s @ 150m
|
Quote:
Edit// te laat ![]() __________________ |